Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil even weten of er [b:7c7e63b1f2]zelf gebrande[/b:7c7e63b1f2] DVD's afgespeeld kunnen worden met een PlayStation 2 (niet omgebouwd of iets dergelijks) Zo ja, welke, want er was ook nog verschil, DVDR + en - enzo. Ik heb hier een stukje handleiding mbt. afspeelbare discs op de PS2. [img:7c7e63b1f2]http://www.nick.soaps4u.nl/volgende%20soorten%20discs.jpg[/img:7c7e63b1f2]
Link naar reactie
[quote:cd82ee540f="laarh215"]Hoi, Dat gaat wel als je playstation 2 niet ouder is dan + 2 jr. DVD+R gebrandt met nero 6 als booktype.[/quote:cd82ee540f] Sorry hoor, maar iedere PS2 moet toch echt wel omgebouwd zijn om backups te kunnen draaien, of je moet de flip-top methode gebruiken die nogal omslachtig is en niet zonder modificatie kan.
Link naar reactie
Je kan gebruik maken van een slidecard. De enige modificatie is dat je het klepje van de CD-lade moet verwijderen door 1 schroefje los te draaien. Of het met films werkt weet ik niet zeker maar ik weet wel zeker dat dit heel goed met games op zowel CD als DVD. o.a. te bestellen bij www.futuremax.nl
Link naar reactie
[quote:d57d0863dd="laarh215"]Heb hier een playstation2 van 2 jaar oud staan. Daar kan ik gekopieerde dvd op afspelen.(Films) Gebrand met NEC 1300A .Nero 6 branden als booktype.[/quote:d57d0863dd] en je wilt zeggen dat hier geen enkele modificatie op verricht is, onmogelijk. Misschien was hij al omgebouwd toen je hem kocht zonder dat je dat wist. :-?
Link naar reactie
Heb onlangs op een PS2 site een overzicht gezien van PS2 systemen ,er schijnt in de loop de tijd een flink aantal verschillende producties op de markt gekomen te zijn met verschillende chips ed. Dat verklaart misschien dat de ene wel en de andere weer niets pakt. De chips en hun varianten werden op die site genoemd en ook de tijden (heel ongeveer) waarin ze op de markt zijn gekomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...