Ga naar inhoud

probleem met HDD


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb een hardeschijf van Western Digital 80GB 7200 8mb. het volgende probleem doet zich voor: als ik de comp op start is er niks aan de hand allles werkt gewoon . als ik mun comp opnieuw opstart via het groene knopje in Windows XP,wederom niets aan de hand. maar als ik de comp uitschakel en ik zet hem weer opnieuw aan dan staat er in het bios nog maar een schijf van 40 GB en windows start niet meer op. wacht ik +/- een uurtje dan werkt alles gewoon weer. ik heb de temp gemeten maar die wordt niet warmer dan 30c. dit is wat ik allemaal heb geprobeert: IDE kabels gewisselt ingesteld als prim. master " " " " sec. master " " " " prim. slave " " " " sec. slave single/ or master baat ook niet een diagnose progje gedownload bij WD en gerunt: 0 errors andere voeding geprobeert . het maakt allemaal niets uit. ik heb eenzelfde schijf van 40GB en die werkt perfect. zie ik iets over het hoofd of zit er mechanish of electronisch iets niet lekker? wie kan mij helpen. alvast bedankt :wink: groetjes Louke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...