Ga naar inhoud

PC sluit af tijdens branden


Aanbevolen berichten

Ik heb een Athlon 1200 processor op een Abit kt7 moederbord met 512 mb geheugen. Tevens heb ik een Plextor 12/10/32 CD rewriter. Besturingssysteem is Windows XPpro. Probleem. Tijdens het branden (Nero 5.5 of XP branderprogramma) schakelt de PC op enig moment uit en herstart daarna weer. Ik heb alles al een keer opnieuw geinstallerd en tijdens de garantieperiode is de brander al een keer vervangen, maar zonder succes. Het gekke is dat ik er met CloneCD geen last van heb. Maar als ik foto's op CD wil branden, dan heb ik niets aan Clone CD. Met bestanden tot ca 100MB gaat het goed, maar met grotere bestanden gaat het fout. Soms gebeurt dat ook na het branden als ik de gebrande CD wil bekijken. Kent iemand dit probleem?
Link naar reactie
[quote:5f84519654="spiderned"]Het is verstandig om het XP brandprogramma uit te schakelen als je andere brandsoftware gebruikt.[/quote:5f84519654] en als je XP hebt dan moet je nero dacht ik boven versie 5.5 zijn, beste is de allerhoogste verzie. Dacht dat seq 5.5 niet geschiukt is voor XP. Anders naar nero 6.3 of hoger
Link naar reactie
[quote:e9620ab853="Comp-Freak"]Wat voor voeding heb je? En wat zijn je voltages? Kan zijn dat je voeding te weinig vermogen geeft en dus je systeem daardoor instabiel wordt.[/quote:e9620ab853] IK heb een voeding van 250 watt. Hieraan hangt mijn processor, een gForce 2MX grafische kaart, De Cdbrander, een dvd speler een een 20 gyg harde schijf. Geen extra koelers of andere zaken. Dir zou makkelijk moeten kunnen. Het verklaart ook niet waarom ik er met Clone cd geen last van heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...