Ga naar inhoud

externe HD 160gb 120euro


Aanbevolen berichten

Het merk, conceptronic, ken ik wel. Het product wat ze nu aanbieden niet. Ik gebruikte vroeger altijd een isdn adapter van dit merk, en ook wel wat andere pci spullen. Ik moet zeggen, dat ik wel altijd erg tevreden was over hetgeen we gebruikten. Het is wel een B-merk volgens mij, maar het is geen troep (denk ik :D )
Link naar reactie
[quote:d5fa8df2da="D'acide"]maar die heeft dan geen usb2 aansluiting maar IDE. edit of bedoel je een gewone IDE hd van 160 GB, overzetten in een externe behuizing welke WEL usb2/firewire heeft. is natuurlijk ook een optie[/quote:d5fa8df2da]USB 2.0 & 1.1 Compliant Mass Storage Device Class Compliant Operable with Windows 98 SE / Me / 2000/ XP and MAC OS 8.6 above Full 480 Mbps &12 Mbps Performance Ultra DMA 66 Enabled €45 externe behuizing
Link naar reactie
[quote:02f31c9277="D'acide"]Beste mensen, Ik zag in het makro krantje de volgende HD staan: www.planetdust.nl/hd.jpg Ik vind hem erg goedkoop voor hetgeen hij biedt. Ik ken alleen het merk niet, volgens mij is dit zo'n foekijoeki merk uit japan ofzow. Kent iemand deze schijf of het merk?[/quote:02f31c9277] Conceptronic komt bij weten bij het hollandse Tulip vandaan. Ik vind de aanbieding niet zo bijzonder,als je er 8 euro bij doet heb je bij Mycom een Western Digital van 120 gb\7200 rpm\usb2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...