Ga naar inhoud

webcam doet het half


Aanbevolen berichten

[quote:363062c8c1="RobertoAL"]een raar probleem: mijn webcam (een trust) doet het perfect als ik hem aanzet met bijgelverd programma ik kan foto's maken enz.. maar als ik nu bij MSN met iemand wil 'webcammen' dan zie ik mezelf wel maar die ander ziet mij niet! hoe kan dit komen?! fout in verbinding ofzo? firewall?[/quote:363062c8c1] Ik doe een verzoek naar de ander, en als die verbinding er is laat ik de ander een verzoek naar mij zenden, en dan zien we elkaar.En ik hebmsn als server staan in de firewall.succes
Link naar reactie
[quote:9fdbc23789="RobertoAL"]een raar probleem: mijn webcam (een trust) doet het perfect als ik hem aanzet met bijgelverd programma ik kan foto's maken enz.. maar als ik nu bij MSN met iemand wil 'webcammen' dan zie ik mezelf wel maar die ander ziet mij niet! hoe kan dit komen?! fout in verbinding ofzo? [b:9fdbc23789][u:9fdbc23789]firewall?[/u:9fdbc23789][/b:9fdbc23789][/quote:9fdbc23789] Zet die eens uit, het zal daar wel aan liggen. Aan snelheid verbinding kan het niet liggen (56K tegelijk webcam wil ook wel), ook de snelheid van de PC mag geen belemmering vormen. trouwens, de kwaliteit van webcambeelden vergt niet zoveel van een PC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...