Ga naar inhoud

Kodak - batterijen


Aanbevolen berichten

[quote="bigstaal"] Zijn oplaadbare batterijen krachtig genoeg. [quote:338afa9796="bigstaal"] Ja, dat geeft de mAh aanduiding aan! Nie gelezen of nie begrepen? 2000 mAh of hoger ... Mijn toestel pakt niet ieder type batterijen. Meestal neem ik duracell. Welk type/merk oplaadbare batterijen gebruiken jullie? [/quote:338afa9796] PowerBank. Maar Varta of Duracell hebben ook van die dingen. Let erop dat je camera wel het soort batterijen ondersteunt, meestal gaat het op NiMh-batterijen.
Link naar reactie
Ik heb een canon en gebruik 4x 2100 nimh vd hema en 4x 2300 UniRoss dacht ik. Mijn zwager heeft kodak en moet heel vaak wisselen. Vooral als je met het LCD scherm aan het spelen ben. Canon heeft er niet zoveel last van, die gebruiken 4 batterijen. Daar zit volgens mij het grote euvel en veel minder in het soort batterij
Link naar reactie
[quote:fa7d0a9278="Bosje"]Ik heb een canon en gebruik 4x 2100 nimh vd hema en 4x 2300 UniRoss dacht ik. Mijn zwager heeft kodak en moet heel vaak wisselen. Vooral als je met het LCD scherm aan het spelen ben. Canon heeft er niet zoveel last van, die gebruiken 4 batterijen. Daar zit volgens mij het grote euvel en veel minder in het soort batterij[/quote:fa7d0a9278] Dat is algemeen bekend, dat een LCD scherm veel energie vreet als je er mee zit te spelen. Probeer indien mogelijk om de slaapstand te te vervroegen. Dus als je hem niet gebruikt voor een aantal minuten, dat ie dan zwart wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...