Ga naar inhoud

microfoon via mengpaneel naar computer


Aanbevolen berichten

hallo allemaal. Ik wil via msn een microfoon gebruiken. Nu heb ik zelf een comlete DJ set met boxen, mengpaneel en microfoon. De computer zit aangesloten op het mengpaneel en de microfoon ook. Is het mogelijk om zo verbinding te krijgen. De microfoon kan helaas niet op de computer worden aangesloten want het is een fatoomaansluiting Groetjes Pim
Link naar reactie
mic hang je op dj mic kanaal, dan als je een record uitgang hebt (meestal wel op de betere panelen) dan hang je die naar de mic in van je pc edit:\\ zo kan je ook remixes opnemen heb je jack of xlr? als je 6,3mm jack hebt haal je adaptertje naar 3,5mm en dan moet ie rechtstreeks in de pc passen
Link naar reactie
[quote:6a9ba924ee="Comp-Freak"]Ik d8 dat msn alleen vanuit de mic in werkt. Dus dan moet je je mixer op mono zetten en hem dan aansluiten op de mic. Je kan natuurlijk ook een goedkoop microfoontje kopen, geluidskwaliteit draait het niet om d8 ik.[/quote:6a9ba924ee] je geeft toch geen 2 euro uit aan een klote ding met rotgeluid terwijl je een goede hebt welk paneel heb je? misschien kan ik het dan beter uitleggen en opzoeken
Link naar reactie
[quote:7fd5cfa691="pcguy"]mic hang je op dj mic kanaal, dan als je een record uitgang hebt (meestal wel op de betere panelen) dan hang je die naar de mic in van je pc edit:\\ zo kan je ook remixes opnemen heb je jack of xlr? als je 6,3mm jack hebt haal je adaptertje naar 3,5mm en dan moet ie rechtstreeks in de pc passen[/quote:7fd5cfa691] daar zit nou net de kneep op de middelste van de 3,5 jackplug staat 5 of 12 volt voor de condensatormicrofoon zet je die direct op de uitgang van je mixer of sluit je kort met de massa (bij een monoplug)
Link naar reactie
[quote:f9beaed4e9="sjouwer"][quote:f9beaed4e9="pcguy"]mic hang je op dj mic kanaal, dan als je een record uitgang hebt (meestal wel op de betere panelen) dan hang je die naar de mic in van je pc edit:\\ zo kan je ook remixes opnemen heb je jack of xlr? als je 6,3mm jack hebt haal je adaptertje naar 3,5mm en dan moet ie rechtstreeks in de pc passen[/quote:f9beaed4e9] daar zit nou net de kneep op de middelste van de 3,5 jackplug staat 5 of 12 volt voor de condensatormicrofoon zet je die direct op de uitgang van je mixer of sluit je kort met de massa (bij een monoplug)[/quote:f9beaed4e9] dan moet hij de line in gebruiken van de pc, echter heb ik het vaker met de mic in gedaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...