Ga naar inhoud

muis doet nogal vaag (lijkt alsof hij weerstand heeft op pc)


Aanbevolen berichten

mijn typhoon optical muis doet "vaag" als ik hem beweeg om iets aan te klikken ofzo dan blijft hij soms even hangen terwijl ik die muis gewoon verder vooruit duw, soms gebeurt het hangen niet, het gebeurt onder windows, zo werkt hij een uur goed en zo doet hij weer zo raar, ik heb nu een logitech optical eraan hangen en heb net een keer gehad dat hij weer vaag deed, verder al 2 dagen goed zonder dat hij moeilijk doet, wie kan helpen? ps: nu wil ik op ok klikken en doet deze muis ook vaag :evil:
Link naar reactie
ook geprobeerd, werkt ook niet :S wat heb ik al geprobeerd: andere muis aan deze pc> is prut muizen aan andere pc > werkt goed geen optische maar balletjes muis> is het probleem ook niet plexiglas plaat eruit gehaald en een ander sidepanel erop gezet> is het ook niet (net plexiglas erop toen kreeg ik het probleem) casefan's erbij gezet> is het ook niet pc op een geaard stopcontact gehangen> is het ook niet dus ik denk nu dat mijn mobo overleden is :cry: (maybe dat ik voor garantie een abit kan regelen :lol:) of loop ik te hard van stapel?
Link naar reactie
[quote:ab80fe0b8e="jan_dakpan"]Issie draadloos? dan ff checke of er geen storende apparaten in de buurt staan. Ook muizen met een draadje hebben er wel eens last van.[/quote:ab80fe0b8e] hij is met draadje (draadloos wilde ik niet die raak ik kwijt :oops:) maar wat kan dan zo'n storend apparaat zijn? heb versterker rack al weggehaald dus aan versterkers en/of crossover kan het niet liggen, tuner weggepakt> ook niet sl1200's weggepakt (tt's)> ook de oplossing niet dubbele cd player weggepakt: ook niet baskasten en top's aan de kant gesleept: ook al niet
Link naar reactie
[quote:97200fc8d4="pcguy"]mijn typhoon optical muis doet "vaag" als ik hem beweeg om iets aan te klikken ofzo dan blijft hij soms even hangen het gebeurt onder windows [/quote:97200fc8d4] Het advies wat ik nu ga geven kun je alleen uitvoeren onder Windows XP of Windows 2000. Druk de toetsencombinatie Ctrl+Alt+Del. Dan verschijnt Windows Taakbeheer. Klik met de muis of Tab met het toetsenbord naar Processen. Is er op het moment dat je muis blijft hangen een proces, die alle cpu tijd vraagt? Start en klik met de rechter muisknop op Deze computer en klik op beheren. Of typ in Uitvoeren [code:1:97200fc8d4] c:\windows\system32\compmgmt.msc [/code:1:97200fc8d4][Enter] en controleer de Logboeken
Link naar reactie
jolo hartstikke bedankt maar ik vind geen fouten in de logboeken en er is ook geen proces, heb het vanmiddag ook bij de pcboer nagevraagd en hun wisten het ook niet, ik ga morgen mijn mobo inruilen voor rma want hij doet het op meer momenten verkeerd, als ik de cpu overklok naar 3400+ (2300mhz) of naar 3200+ of niet overklok (2600+) maakt allemaal niet uit, andere videokaart geprobeerd maakt ook niet uit, geheugen getest met memtest, is het ook niet:S nieuwe windows install lost het ook niet op
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...