Ga naar inhoud

hardware steeds gedetecteerd


Aanbevolen berichten

Hebben jullie misschien een idee waarom sommige hardware steeds opnieuw wordt gedetecteerd? Ik heb dit probleem vooral bij Multicard readers gezien en op dit moment ook bij een Soundblaster Live geluidskaart onder Winxp. Bij multicard readers zie ik trouwens ook vaak dat de extra drive-letters niet altijd zichtbaar zijn bij Deze Computer. Ook zoiets vaags. Misschien kan iemand daar ook iets over vertellen.
Link naar reactie
Een USB apparaat wordt vaak opnieuw geinstalleerd als die op een andere USB aansluiting wordt aangesloten. Zeker met printers is dit een zeer vervelende eigenschap omdat er een printernaam bijkomt. Met kaartlezers heb ik dezelfde ervaring, maar verder geen praktische problemen. Een andere reden kan zijn dat het bewuste apparaat niet juist wordt geinstalleerd. In jouw geval is dat dus de SB-Live kaart. Of de kaart werkt niet goed meer. Wordt soms wel herkend en soms niet.
Link naar reactie
Druk eens op annuleren als hij weer wil gaan installeren. Verwijder nu in apparaatbeheer de geluidskaart. Even opnieuw opstarten en weer annuleren. Nu kan je gewoon de bijgeleverde driver cd installeren. Kijk dan op de site van creative of er nog updates zijn. [Edit] Ook was er dacht ik een update voor de windows drivers via windows update voor de geluidskaart.
Link naar reactie
[quote:3c5adb1675="imparo"]Maar jullie kennen het niet dat een multicard reader niet altijd zijn icoontjes (extra drives) laat zien bij Deze Computer?[/quote:3c5adb1675]Eh, misschien. ALs ik mijn kaartlezer in de computer steek als die vrij druk is, dan wordt die genegeerd. Ook opnieuw indoen (in dezelfde USB connector) lost dat niet op. Herkennen via nieuwe hardware werkt dan weer wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...