Ga naar inhoud

MT multimedia stuurtje


Aanbevolen berichten

Ik heb op de vrijmarkt een stuurtje met pedalen gekocht maar ik krijg hem niet aan de praat. Het is een MT Multimedia "power wheel" model MT950 met vier paarse knopjes erop (A1 A2 B1 en B2) wat ook staat op de handel achter het stuur. Ook zitten er twee pedalen bij. Wie heeft er inlichtingen over dit stuur,heb ik speciale drivers nodig? Ik vind niks erover op het net!!!! :cry:
Link naar reactie
[quote:2ed32fdf97="Reijer Hollander"]Ik heb op de vrijmarkt een stuurtje met pedalen gekocht maar ik krijg hem niet aan de praat. Het is een MT Multimedia "power wheel" model MT950 met vier paarse knopjes erop (A1 A2 B1 en B2) wat ook staat op de handel achter het stuur. Ook zitten er twee pedalen bij. Wie heeft er inlichtingen over dit stuur,heb ik speciale drivers nodig? Ik vind niks erover op het net!!!! :cry:[/quote:2ed32fdf97] Wat voor aansluiting richting de PC zit erop ?? Als het gewoon een GamePort steeker is (bredere stekker, meestal op geluidskaart), dan moet dit stuurtje geconfigureerd worden in SPELBESTURING als een Joystick met 2 assen en 4 knoppen. Suc6
Link naar reactie
inderdaad, het kan dat de gameport is uitgeschakeld. wat heb je voor geluidskaart? of zit de geluidskaart op je moederbord geinstalleerd? De meeste geluidskaarten hebben een GamePort driver. kijk eens in je apparaatbeheer of er ergens een uitroepteken staat, en test het stuur eens op een andere PC.
Link naar reactie
Hij doet het!!!!!!! Om te kijken of het hem in de computer of het stuur zat heb ik hem aangesloten op de computer van m’n neefje die alleen voor spelletjes gebruikt wordt. Hij heeft normaal een joystick erop zitten maar die heb ik dus even vervangen door mijn stuurtje. Tot m’n grote verbazing zag ik na opstarten van de comp. Bij spelbesturingen staan”joystick status OK” terwijl mijn stuurtje eraanzat en hij reageerde ook. Conclusie : ik moest aangeven op mijn computer dat het een joystick is (beetje vreemd maar het werkt) Nu nog op zoek naar oude autorace spelletjes want het volgende probleem bleek de grafische kaart te zijn (een SIS530AGP op het moederbord) want die blijkt geen 3D te ondersteunen. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...