Ga naar inhoud

Hard Drive failure


Aanbevolen berichten

Ik heb een compaq 5722. Ik krijg de volgende foutmelding tijdens het opstarten in het met rode letters (compaq) scherm: 1720-Hard Drive detects imminent failure F1 Boot F10 Computer setup ik begrijp hieruit dat 't iets te maken heet met me hardeschijf. PC gegevens: Compaq 5722 P3 500Mhz 256Mb SD-Ram Hardeschijf 1 13Gig. Hardeschijf 2 30Gig. (deze geeft de fout aan). ATI Redeon 8500LE 64Mb WinXP Pro. Servicepack 1a alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:175777eaf8="-TeR-"]Ja maar als ik op F1 boot klik, start hij gewoon op. Als ik dan naar die HD ga dan kan ik er gewoon wat opzetten of inkijken?[/quote:175777eaf8] de harddisk geeft aan dat ie [b:175777eaf8]bijna[/b:175777eaf8] stuk is. mijn ervaring is dat een harddisk het meestal wel bij het juiste eind heeft bij dat soort voorspellingen. onder een fatsoenlijk operating system kun je opvragen hoeveel uur/dagen 't ding 't nog ongeveer zal doen. ook onder windows moet dit kunnen met bepaalde tools
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...