Ga naar inhoud

Telefoonnr. instelling ISDN-adapter in RVS-COM


Aanbevolen berichten

Wie kan mij een tip geven hoe ik kan voorkomen dat een ISDN-adapter met het software pakket RVS-COM na 6x overgaan opneemt en 'luistert' of er een FAX binnenkomt. Via de installatie van RVS-COM heb de ISDN-adapter een ander telefoonnummer gegeven dan het algemene huisnummer. Wordt het huisnummer gebeld en niet binnen 6x bellen opgenomen neemt de PC deze taak opzich en controleerd of er een FAX binnen moet komen. Dit moet toch niet plaats vinden? Immers de ISDN-adapter heeft een ander telefoonnummer. Waarom 'luistert' hij dan toch naar dat algemene nummer? Waarom ik dit vraag? Dit ongevraagd opnemen is erg storend voor de beller maar ook voor ons hier in huis. Immers je moet snel de telefoon opnemen anders is de PC ons voor. Alvast bedankt.
Link naar reactie
'k zou niet jouw antwoord weten, maar wel een andere oplossing. Je kunt het ISDN-kastje in de meterkast wel zo aanpassen, dat het geen signaal doorgeeft aan de kabel naar de pc. Dan kan de ISDN-adapter ook niet 'oppakken'. Hoe je dat doen is denk per type verschillend. Ff in de handleiding kijken en je wordt vast wel wat wijzer :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...