Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn harddisk (NTFS) geformatteerd, enkele directory's die niet te verwijderen zijn. IK draai op XP Home, en formateren kan bijna, want op het eind van de formatering krijg ik de melding, kan niet formateren de schijf is vol of in gebruik. Vroeger had ik er Win 98 bij staaan, en kon via Norton Commander dit verwijderen, maar ik XP lukte dat niet. Ik heb Win 98 verwijderd, en heb helaas weer van die onwillige directories. Niet te verwijderen en niet te formateren. Heeft iemand de oplossing? mvg Hein
Link naar reactie
[quote:fc39e4cf51="gerardb"]Het lijkt mij dat Johnny321 de juiste oplossing aanreikt. Opstarten vanaf de XP-CdRom en vanaf daar formatteren. Wel eerst even in het Bios melden dat vanaf de CD-Rom als eerste opgestart moet worden.[/quote:fc39e4cf51] een beetje een omweg he, als je ook kan proberen of het helpt om je antivirus te disablen
Link naar reactie
Als het goed is formateer je hem in windows in theorie kan dat niet, je bent ergens aan het werk wat weg moet halen.(dat gaat niet!!) In de bios moet je je first boot even omzetten naar cd-rom (misschien is dat al) dan stop je de cd van windows er in en dat start je pc vanaf de cd op en dan kan je hem formateren!!!! hopelijk heb je er wat aan!!! ____________________________________________________________ AMD athlon 2000 XP Cosair 512mb PC 2700 CHaintech AGOGEE 7vjl Sappire Radeon 9800 Pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...