Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:34c82a6294="Duketheboss"][quote:34c82a6294="Obi-wan-kenobi"][quote:34c82a6294="Duketheboss"] VIA heeft SATA controllers aan boord , AGP8x, enzo Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:34c82a6294] Wat is je punt ... SATA en AGP8x wordt door beide chipsets ondersteund? http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-e-d/overview.htm[/quote:34c82a6294]Ja maar dan moet je de DELUXE versie pakken :-? Dit loopt uit op een flamewar [img:34c82a6294]http://www.evilgamerz.com/phpBB2/images/smiles/icon_twisted.gif[/img:34c82a6294][/quote:34c82a6294] Klopt, maar die Deluxe versie heeft voor 3 tientjes meer dus ondersteuning voor DC-DDR, G-Lan en Wifi erbij :lol: Maarre, TS neemt toch geen SATA HDD, dus laten we maar kappuh ... :wink:
Link naar reactie
[quote:da799386e8="Duketheboss"][quote:da799386e8="Obi-wan-kenobi"][quote:da799386e8="Duketheboss"] VIA heeft SATA controllers aan boord , AGP8x, enzo Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:da799386e8] Wat is je punt ... SATA en AGP8x wordt door beide chipsets ondersteund? http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-e-d/overview.htm[/quote:da799386e8]Ja maar dan moet je de DELUXE versie pakken :-? Dit loopt uit op een flamewar [img:da799386e8]http://www.evilgamerz.com/phpBB2/images/smiles/icon_twisted.gif[/img:da799386e8][/quote:da799386e8] wel als een eigenwijze zoals jij dingen roept die niet waar zijn. luister nou eens: [b:da799386e8]de a7n8x-x is een afslank versie en die ondersteunt wel AGP8x [url=http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-x/overview.htm]zie hier de site[/url] en nou niet zo eigenwijs want dan moet je eerst even langs de opticien[/b:da799386e8] en sata zit op die a7n8x-x niet op maar ik heb een mooi alternatief gevonden: msi k7n2 delta - l [url=http://www.pczaak.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_22_227&products_id=1057]kijk maar[/url] die heeft wel dual channel maar nog geen sata, bij sata kom je uit bij duurdere borden plus dat je raid nodig hebt wil je echt winst merken, als je kijkt naar 1,3gb's of 1,5 gb's dat is een verschil van 200mb per seconde dat is zo klein je zult het alleen af en toe met grote bestanden merken, ik zou nog gewoon voor p ata gaan, ik heb mijn hdd in pc met sata gehad en ik merkte het verschil bijna niet, sata heeft alleen voordelen dus als je raid opstelling hebt
Link naar reactie
[quote:e28a0cf99a="Duketheboss"][quote:e28a0cf99a="Interficior"][quote:e28a0cf99a="Duketheboss"]Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:e28a0cf99a]Hehe, je hebt geeneens ervaring met een nForce2 bord :) Trouwens wel gek, dat zoveel mensen een nForce2 bord neemt en jij toch maar vol blijft houden dat deze beter zou zijn. Uiteraard voor nForce2 Mobo's kan je ook gaan voor een MSI K7N2 Delta-L, deze heeft wel dual channel, of bijvoorbeeld een Abit NF7(-S). De S dus als je S-ATA wilt. Dit zijn ook hele goede bordjes. Deze kunnen heel goed worden geoverclocked. Als je doorvoor gaat kan je natuurlijk ook een DFI infinity nemen.[/quote:e28a0cf99a]Uhm ik heb wel ervaring met een NForce 2 bord :wink: Alleen geen goede helaas*[/quote:e28a0cf99a] Pak er dan een paar benches bij van een goed bord, die ik bijvoorbeeld opnoemde in vergelijking met jouw VIA. Gewoon kijken welke er beter presteert. Ook ik overclockbaarheid uiteraard :D
Link naar reactie
[quote:bdb90f0c16="Interficior"][quote:bdb90f0c16="Duketheboss"][quote:bdb90f0c16="Interficior"][quote:bdb90f0c16="Duketheboss"]Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:bdb90f0c16]Hehe, je hebt geeneens ervaring met een nForce2 bord :) Trouwens wel gek, dat zoveel mensen een nForce2 bord neemt en jij toch maar vol blijft houden dat deze beter zou zijn. Uiteraard voor nForce2 Mobo's kan je ook gaan voor een MSI K7N2 Delta-L, deze heeft wel dual channel, of bijvoorbeeld een Abit NF7(-S). De S dus als je S-ATA wilt. Dit zijn ook hele goede bordjes. Deze kunnen heel goed worden geoverclocked. Als je doorvoor gaat kan je natuurlijk ook een DFI infinity nemen.[/quote:bdb90f0c16]Uhm ik heb wel ervaring met een NForce 2 bord :wink: Alleen geen goede helaas*[/quote:bdb90f0c16] Pak er dan een paar benches bij van een goed bord, die ik bijvoorbeeld opnoemde in vergelijking met jouw VIA. Gewoon kijken welke er beter presteert. Ook ik overclockbaarheid uiteraard :D[/quote:bdb90f0c16]*Zucht* Ik zei : Persoonlijke Ervaringen!!!!
Link naar reactie
[quote:55ec199e11="Duketheboss"]@pcguy , lol jij kan overdrijven zeg.... ik overdrijf niet eens.... Ik geef alleen mijn MENING en mijn ERVARINGEN :evil:[/quote:55ec199e11] Lol, en een mening onderbouw je. Dus, ga je gang. Gewoon een onderbouwde mening van waarom een VIA KT600 beter zou zijn dan een nForce2 plank. Ik zal er wel een paar voor je uitkiezen. Vergelijk jouw plank maar es met een Abit NF7-S, en leg dan maar je mening uit waarom jouwe beter is. Goed onderbouwd natuurlijk http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=6 en http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7v600/overview.htm
Link naar reactie
[quote:0116a32327="Duketheboss"][quote:0116a32327="Interficior"][quote:0116a32327="Duketheboss"][quote:0116a32327="Interficior"][quote:0116a32327="Duketheboss"]Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:0116a32327]Hehe, je hebt geeneens ervaring met een nForce2 bord :) Trouwens wel gek, dat zoveel mensen een nForce2 bord neemt en jij toch maar vol blijft houden dat deze beter zou zijn. Uiteraard voor nForce2 Mobo's kan je ook gaan voor een MSI K7N2 Delta-L, deze heeft wel dual channel, of bijvoorbeeld een Abit NF7(-S). De S dus als je S-ATA wilt. Dit zijn ook hele goede bordjes. Deze kunnen heel goed worden geoverclocked. Als je doorvoor gaat kan je natuurlijk ook een DFI infinity nemen.[/quote:0116a32327]Uhm ik heb wel ervaring met een NForce 2 bord :wink: Alleen geen goede helaas*[/quote:0116a32327] Pak er dan een paar benches bij van een goed bord, die ik bijvoorbeeld opnoemde in vergelijking met jouw VIA. Gewoon kijken welke er beter presteert. Ook ik overclockbaarheid uiteraard :D[/quote:0116a32327]*Zucht* Ik zei : Persoonlijke Ervaringen!!!![/quote:0116a32327] als het daarop aankomt dan kan via helemaal vergeten want daar heb ik een nare ervaring mee gehad, jij met een nforce 2. alles kan kapot en alles kan een keer een fabrieksfout in zitten dus als jij nu een kapotte nforce 2 hebt wil dat niet zeggen dat via heilig is, ik zeg toch ook niet ik heb een via bord kapot gehad dus nu moet je nforce 2 nemen en net zoals intercifior wil ik ook weleens onderbouwing van jou mening zien en als je voortaan eens goed op die site kijkt die iemand anders aandraagt, dan kan je zien dat hij wel agp8x heeft dus dan moet je niet zomaar achter iemand aanlullen. maar ik heb een idee: zullen we de ts proberen te helpen ipv hier te gaan zitten herrie maken over via versus nforce2. dat word net zoiets als amd versus intel
Link naar reactie
[quote:abd3dd2795="Interficior"][quote:abd3dd2795="Duketheboss"]Ik raad VIA aan omdat ik daar persoonlijk de beste ervaring mee heb.[/quote:abd3dd2795]Hehe, je hebt geeneens ervaring met een nForce2 bord :) Trouwens wel gek, dat zoveel mensen een nForce2 bord neemt en jij toch maar vol blijft houden dat deze beter zou zijn. Uiteraard voor nForce2 Mobo's kan je ook gaan voor een MSI K7N2 Delta-L, deze heeft wel dual channel, of bijvoorbeeld een Abit NF7(-S). De S dus als je S-ATA wilt. Dit zijn ook hele goede bordjes. Deze kunnen heel goed worden geoverclocked. Als je doorvoor gaat kan je natuurlijk ook een DFI infinity nemen.[/quote:abd3dd2795] de ts lijkt mij niet dat hij / zij gaat overklokken want hij zei dat hij/zei er niet veel van wist. verder is een abit wel een mooi bordje maar dan moet hij weer een andere winkel zoeken om te laten assembleren, weet jij er zo een?
Link naar reactie
[quote:f62e14eb4e="pcguy"] maar ik heb een idee: zullen we de ts proberen te helpen ipv hier te gaan zitten herrie maken over via versus nforce2. dat word net zoiets als amd versus intel [/quote:f62e14eb4e] Daar sluit ik me bij aan omdat ik niet denk dat TS gaat OC-en en ook niet het uiterste uit z'n PC wil gaan persen ... goeie prijs/prestatieverhouding dus zoeken, dan doet het er niet toe of je de (uitgeklede) versie van een mobo met KT600-chipset of nForce2-chipset neemt ...
Link naar reactie
[quote:b71009f3d4="pcguy"]@ allemaal sorry voor die ellende ik heb wel een paar mooie bordjes die ik even wil voorstellen msi k7n2 delta - l 67 euro asus a7n8x-x 00k 67 zoiets abit nf7 (64 euro) met sata (88 euro) (met sata en lan 97 euro) asus a7v8x-x via kt400 (met via chipset) die is ongeveer 55 euro[/quote:b71009f3d4] Duke mag best zijn mening geven maar dan vind ik dat ie het ook moet onderbouwen met echte argumenten. Maargoed, dat lijstje dat jij daar zet, moet je een beetje veranderen, want daar hoort die Asus niet echt tussen, meer de gewone A7N8X, want die andere 2 hebben namelijk wel dual-channel.
Link naar reactie
[quote:c01c682501="Interficior"][quote:c01c682501="pcguy"]@ allemaal sorry voor die ellende ik heb wel een paar mooie bordjes die ik even wil voorstellen msi k7n2 delta - l 67 euro asus a7n8x 72 euro abit nf7 (64 euro) met sata (88 euro) (met sata en lan 97 euro) asus a7v8x-x via kt400 (met via chipset) die is ongeveer 55 euro[/quote:c01c682501] Duke mag best zijn mening geven maar dan vind ik dat ie het ook moet onderbouwen met echte argumenten. Maargoed, dat lijstje dat jij daar zet, moet je een beetje veranderen, want daar hoort die Asus niet echt tussen, meer de gewone A7N8X, want die andere 2 hebben namelijk wel dual-channel.[/quote:c01c682501] owjah stom van mij :oops: heb het aangepast
Link naar reactie
Ik zie dat jullie de bijna Flame war onderling reeds hebben opgelost. @Duke, dat je goeie ervaringen met je KT600 bord hebt is fijn, echter als je iemand advies geeft geef hem dan duidelijk advies met argumenten. Dat je zelf een KT600 hebt betekent nog niet dat dit moederbord per definitie de beste keuze is. Laat het volgende keer niet meer zo uit de hand lopen als in deze topic. Nu weer on-topic :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...