Ga naar inhoud

nieuwe 160gb waarvan ik 129 kan gebruiken??


Aanbevolen berichten

Windows 2000 pre-SP4 of Windows XP pre-SP1 ? Zo snel mogelijk updaten naar deze servicepacken en opnieuw formatteren. Bij Windows 2000 moet je in het register wel eerst een registersleutel veranderen, zodat 48 bit block adressing mogelijk wordt (het gedeelte boven de 129 GB). Ik geloof iets van EnableLargedisk=on (je moet maar eens zoeken op de microsoft-site).
Link naar reactie
[quote:addd5eab9b="FoXiERotjEknoR"]is het niet dat verschil tussen 1024 mb en 1000 mb vernoemen als gigabyte? veel HD bakkers rekenen voor het gemak 1000 mb om als gigabyte, terwijl je OS 1024 neemt ..[/quote:addd5eab9b] Volgens mij gebeurt dat niet zo snel meer. Maar dan nog zou het 'slechts' enkele GB's moeten schelen en geen 31. :D
Link naar reactie
[quote:2dcacec981="Boerke87"][quote:2dcacec981="FoXiERotjEknoR"]is het niet dat verschil tussen 1024 mb en 1000 mb vernoemen als gigabyte? veel HD bakkers rekenen voor het gemak 1000 mb om als gigabyte, terwijl je OS 1024 neemt ..[/quote:2dcacec981] Volgens mij gebeurt dat niet zo snel meer. Maar dan nog zou het 'slechts' enkele GB's moeten schelen en geen 31. :D[/quote:2dcacec981] dan word een 160gb 149gb het ligt denk ik aan die sp's,
Link naar reactie
Je hebt neem ik aan de schijf geformateerd in NTFS formaat en alle partities verwijderd? Want het kan nog wel eens zijn dat bepaalde ruimtes niet gepartitioneerd is en gewoon ongebruikt staat. En volgens mij had fats 32 bestandssysteem een limiet dat onder de 160 GB ligt (maar dat weet ik even niet zeker). Als je een maxtor harddisk hebt kun je een format tool van hun site halen en daarmee kun je ook partities maken. 8)
Link naar reactie
[quote:bedd7a2d96="timgroesbeek"]HIJ DOET HET!!! M.B.V. IBM (hitachi) diskmanager Dat ik daar niet eerder aan heb ged8.... Bedankt voor jullie tips!!! :lol: :lol: :lol:[/quote:bedd7a2d96] heb je em daarvoor opnieuw moeten formatteren? (heb zelf zoiets nog op me oude pc maar dan met 30 gb ofzo)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...