Ga naar inhoud

Versleten muis voetjes


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb zo'n logitech optical muis alleen heb k nu het volgende probleem. De voetjes waar hij over glijdt, zijn versleten. Nu loopt hij vrij stroef. Wat moet ik nu doen? Ik heb bij de winkel gevraagd, en zij zeggen dat ik gewoon een nieuwe muis moet kopen. Lekker is dat.. Zijn er geen DIY-truukjes dat ik het ergens anders mee kan op lossen?
Link naar reactie
ik heb nu teflon/pcv tape erop gedaan. want het dunste teflon tape dat we thuis hadden gleed het helemaaln iet meer door. Nu heb ik het volgende probleem :p. Op de muismat waar ik eerst op speelde, is van hard plastic maar toch buigzaam. Tis lekker glad, en het is er voor bedoeld om foto's e.d. onder te leggen maar dat heb ik niet is ie gewoon wit. Mn muis gleidt er wel weer lekker over, alleen als ie even stil staat zeg maar, staat ie even vast. niet echt super. daarom gebruik ik gewoon zo'n blauwe zachte, daar heb ik het niet mee. Conclusie: ik moet het maar met deze tape doen..
Link naar reactie
[quote:56af2163be="wally"]Conclusie: ik moet het maar met deze tape doen..[/quote:56af2163be] haha tja sorry ik weet ook nix anders :P mijn voetjes van me muis zijn nog nooit versleten... eigenlijk zouden ze er een stikkervelletje met *voetjes* bij moet doen... (mocht eigenlijk wel voor uhm... 45 euro ofzo :-? )
Link naar reactie
[quote:01c6924767="H"]Waarom eigenlijk een muismat bij een opticalmuis ? Ik gebruik hier een draadloze optical van logitech gewoon op de (houten) tafel. greetz.[/quote:01c6924767] Omdat als je een goedkoop computermeubel met zo'n laagje nephout op het spaanplaat hebt, de muis je meubel nogal gaat bekrassen. Krijg je zo'n mooie kale plek.
Link naar reactie
[quote:e56fb7e38e="Comp-Freak"][quote:e56fb7e38e="H"]Waarom eigenlijk een muismat bij een opticalmuis ? Ik gebruik hier een draadloze optical van logitech gewoon op de (houten) tafel. greetz.[/quote:e56fb7e38e] Omdat als je een goedkoop computermeubel met zo'n laagje nephout op het spaanplaat hebt, de muis je meubel nogal gaat bekrassen. Krijg je zo'n mooie kale plek.[/quote:e56fb7e38e] Haha :P Dan plak je toch van die dunne viltjes onder de muis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...