Ga naar inhoud

Nieuwe PC van ongeveer 1000 euro


Aanbevolen berichten

Hi all, een vriend van mij wil een nieuwe Pc van rond de 1000 euro, mag iets meer maar ongeveer dat. Ik heb al het volgende bij Alternate samengesteld: Processor: Intel Pentium 4 2.8 GHz - EUR 185,00 Moederbord: Asus P4P800 SE - EUR 99,00 Geheugen (2x): Kingston DIMM 256 MB (CL2.5) - EUR 62,00 Hardeschijf: WD Caviar - Serial ATA (160,0 GB) - EUR 125,00 DVD speler LiteOn XJ-HD16x - - EUR 29,00 Brander: LiteOn LTR52327S - EUR 35,00 Geluidskaart: Creative SoundBlaster Live! Player 5.1 - EUR 35,00 Boxen: Creative SoundBlaster Inspire P380 - EUR 42,00 Floppy: NEC 1,44 MB floppydrive – EUR 15,00 Monitor: Philips 107T51 LightFrame - EUR 155,00 Toetsenbord : tech Deluxe Access Keyboard New - EUR 19,00 Muis: Logitech Optical WheelMouse U69 OEM - EUR 19,00 Behuizing: AOpen QF50B (300 Watt) - EUR 69,00 Videokaart: Asus A9600XT/TD Retail - EUR 175,00 Wat vinden jullie ervan? Wat kan der beter? Is Alternate de goedkopste (ik heb van horen, en uit ervaring, wel goede berichten gehoord en gemerkt) Alvast bedankt !! W.
Link naar reactie
Opzich een mooi systeempie maar wat wil je maat er mee gaan doen? Anyway hier zijn een paar opmerkingen er over: -Je zou ipv een P4 ook een AMD kunnen nemen, wellicht een 64 bit processor en bijbehorend moederbord voor ongeveer dezelfde prijs als je nu voor de P4 heb? -ipv 2x256 kan je ook 1 keer 512 nemen en als hij later weer wat geld heeft 512 er bij kopen. Dan heb je zeker met het oog op de toekomst een flinke hoeveelheid geheugen. -Een sweex netwerk kaart erbij? Ik neem aan dat er ook een netwerkaansluiting zit op het moederbord.
Link naar reactie
Inderdaad, sound en lan onboard, k, dus de netwerkkaart is weg ! De geluidskaart laat ik erop want dies beter :lol: M'n maat wil er redelijk op kunnen game, maar het is ook voor kantoor werkzaamheden. Dus gewoon een lekker stabiel systeem waar nog op gegamed kan worden ook 8) En dan rond de 1000 euro. W.
Link naar reactie
ipv de 9600xt kan je ook een 5900xt kopen voor ongeveer dezelfde prijs deze heeft betere prestaties. Ik heb nog even gekeken op de pricewatch maar een amd 64 bit + een leuk moederbordje gaat niet echt lukken voor dezelfde prijs. Maar wat je nu heb en dan eventueel die andere videokaart zorgt voor een goed systeem waar je ook nog prima op kan gamen. Wellicht dat andere mensen van dit forum nog suggesties hebben?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...