Ga naar inhoud

foto's van cd verdwenen


Aanbevolen berichten

Tientallen foto’s die ik op een cd (niet re-writable) had gebrand zijn onvindbaar geworden. Ze waren opgeslagen in zeven mappen, maar die zie ik ook niet meer. Het ging mis op het moment dat ik een aantal foto’s erbij wilde zetten met het programma Easy DC Creator 5. De procedure verliep iets anders dan normaal, maar ik ben toch maar doorgegaan. Het branden lukte ook wel, maar alles wat er al op die cd stond is nu onzichtbaar geworden. Wat is er aan de hand? Hoe krijg ik die waardevolle foto’s weer terug?[ :oops: [color=red:3fc679e3fd][/color:3fc679e3fd]
Link naar reactie
zoek ook met google op session selector : Bij het bijbranden moet je ook de voorgaande sessie(s) mee importeren. Bovendien veel cdrom spelers hebben gewoon moeite met multie sessie cd's vooral als die niet zijn afgelsoten. En je spaart in deze tijd ook niets uit (cdr zijn zo goedkoop), bovendien elke sessie gebruikt dacht ik 30 mb om het te registreren. suscces ermee
Link naar reactie
[quote:7dc989e4cd="BFG"]Je hebt de nieuwe gegevens over de oude foto's heengebrand.[/quote:7dc989e4cd]Dat kan helemaal niet bij een CD-R. Waarschijnlijk zit het probleem in het gebruik van sessie's (een cd in meerdere keren volbranden) zoals Bosje al aangaf. Wanneer je een CD in meerder staappen brand, wordt vaak alleen de 'inhoudsopgave' (TOC) van de laatste sessie getoond. De oude data uit een eerdere sessie staat echter wel gewoon fysiek op de CD. Met een tool als Iso-Buster ook allerlei sessies terug halen: http://www.smart-projects.net/isobuster/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...