Ga naar inhoud

HP Deskjet 710c en Windows XP Prof


Aanbevolen berichten

Na een nieuwe installatie van Windows XP heb ik mijn HP Deskjet 710C aangesloten (Seriële kabel) en aangezet . Windows ziet, en installeert hem. hij print prima. Maar elke keer, als je de PC opstart wordt er nieuwe Hardware gevonden: HP Deskjet 710C Drivers worden dan niet gevonden. Op de Site van HP zeggen ze Drivers zijn niet nodig en zitten in XP. Hoe kan ik zorgen, dat de melding niet meer komt? Op zich doet de printer het prima! Wie, O wie?
Link naar reactie
[quote:91faa1f8ef="beursstarter"]Ik zou toch de drivers van HP downloaden en in een map op de harde schijf uitpakken. Grote kans dat wanneer je dan de printer eenmaal installeert tijdens het opstarten dat het daarna niet meer voorkomt.[/quote:91faa1f8ef] Ik dacht dat HP dan geen drivers heeft. Daarom geven ze ook de melding dat winXP ze standaard heeft. (tenminste, dat dacht ik)
Link naar reactie
Bij de 710C zit een driver cd die moet je installeren. het beste is om nu eerst de printer te deinstalleren. Dus de software verwijderen die standaard door xp zijn geinstalleerd. Dan pc opnieuw opstarten. Als je de pc opnieuw opstart laat je de printer eraf, software van hp installeren en daarna pc weer afsluiten. Dan de printer weer aansluiten. Als je een vraag krijgt bij het installeren of windows zelf de software moet zoeken, dan moet je voor de optie kiezen dat je dat zelf bepaald Zo moet het goed komen, ik heb in het verleden zelf een 710C gehad en die werkte perfect onder xp. Hier kun je de software vinden als je de cd niet meer hebt: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=59307&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...