Ga naar inhoud

Welke KVM-Switch ?


Aanbevolen berichten

Hey, Wil een KVM-Switch kopen, om 2 PC's te bedienden met 1 Toetsenbord, 1 Muis, 1 Monitor (CRT) 1. [url]http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=550256[/url] 2. [url]http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=550257[/url] nr.1 is alleen ps2 & vga en handmatig & softwarematig te bedienden? nr2. is ps2 & VGA & USB maar is alleen softwarematig te bedienden? mijn voorkeur kaar uit naar nr.2 maar zou het wel handig vinden als hij ook gewoon handmatig te bedienen was? iemand van jullie ervaring met deze KVM-Switches? of evt. nog andere adviesen? alvast bedankt. mvg JC
Link naar reactie
Ik zou persoonlijk niet voor de Sitecoms gaan. Heb ook een Sitecom gehad, mijn ervaring is dat de response tijd van het keyboard enorm vertraagd werd. Als je lekker een brief aan het typen was (maar met online gamen heb je er ook last van) liep het scherm tov van mijn vingers gewoon een teken of 5 achter. Toen ik hem er tussenuit haalde had ik er geen last meer van. Dus wees er zeker van dat dit niet meer het geval is, je gaat je er gegarandeerd aan ergeren. Heb de mijne weggegeven. Heb op werk met een Belkin gewerkt, die was wel erg goed. Zowel met knop als met toetsen combi te bedienen.
Link naar reactie
Sitecom is ook meer een B-merk. Zelf heb ik goede ervaringen met Startech/Cybex, maar een Belkin zou ik ook ongezien durven kopen. Kijk in elk geval uit met goedkope handmatige switches, die nogal eens op beurzen worden verkocht. Om te beginnen emuleren ze de muis en toetsenbord niet, zodat het omschakelen leidt tot een hangend systeem bij 2000/XP, en de kwaliteit is zelfs met goede kabels meestal bagger, wat zich vertaalt in schaduwvorming op het beeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...