Ga naar inhoud

usb - 2.0 - stick in 1.1 poort?


Aanbevolen berichten

Ja werkt prima, zij het iets langzamer. Maar dat is bij een usb stick toch nooit zo'n probleem aangezien je nooit zulke groote hoeveelheden data daarmee zult verplaatsen. Zo'n usb2 kaartje is misschien niet zo'n goed idee icm. met een usb stick. Je zal dan om de stick te plaatsen of te verwijderen iedere keer achter de pc moeten kruipen, en meestal plaats/verwijder je zo'n ding nogal vaak. Scenic20 [edit] Ik bedenk me natuurlijk nu net dat je gewoon een usb verlengkabeltje in je pc kan steken, en het andere uiteinde van de kabel op het bureau oid. leggen, dat scheelt een hele hoop 'gekruip en gebuig' [/edit]
Link naar reactie
[quote:9573e5b666="Johnny321"][off-topic] Als je nog kabeltje nodig hebt, heb er nog een liggen 8) [/off-topic][/quote:9573e5b666] da's mooi, maar ik heb 't idee dat 't iets te ver is voor zo'n kabeltje (overijssel..) want die krijg je er ook bij heb ik net gezien =D (bij de stick) vanmiddag ff ophalen.. toch bedankt =)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...