Ga naar inhoud

Hallo waar kan ik zien hoeveel watt vermogen dat ik heb?


Aanbevolen berichten

[quote:0d0f981605="sloots"]ja heb me laten vertelle dat 360 watt niet voldoende is :-? met de nieuwe video card heb ik game vieuw problemsmen beeld verschuift zowat in laagjes niet veel maar toch :cry: en men fps zit rond de 60[/quote:0d0f981605] Die laatste 2 zinnen zijn niet te lezen, formuleer ze even opnieuw :roll:
Link naar reactie
@Sloots, Wat wilde je nu eigenlijk bereiken met dit Topic? Volgens mij wilde je alleen maar weten of je voedingsproblemen krijgt als je een 9800XT kaart in je systeem bouwt? of al hebt? Als die kaart al werkende is en het systeem loopt goed, dan is er toch geen probleem? Als je wilt weten of je systeem die kaart wel aankan, dan zit je volgens mij toch op het randje. Een systeem met 9800XT en 2 hds zou toch eigenlijk wel een 400 Watt voeding nodig hebben. Gaarne Commentaar in duidelijk Nederlandse taal, anders moet vincenzo weer vertalen :wink:
Link naar reactie
ja dit is men pc die draaid met een nieuw video card 9800xt heb problemen met die laagjes die verspringen in men game,als ik links of naar rechts kyk in de game,heb al van alles geprobeed maar niet veel verbetering daar in tege. :x die omega drivers zijn toch over clockings drivers ?wil je men pc misschien kapot , zon kaartje kost geen 100 euro he :) of ligt het aan men ram geheugen die is 512 DDR of toch men voeding men games staan op de 2 de schijf en ja sry ik had het in de verkeerde rank geplaatst :cry:
Link naar reactie
Uit je antwoord maak ik op dat je de Omega Drivers gebruikt. Probeer anders de gewone Catalyst drivers eens uit, [url=http://www.ati.com/support/driver.html]hier[/url] te downen. ik gok denk ik toch op je voeding. Vooral omdat je nog een tweede hd in je systeem hebt. Het kan volgens mij namelijk best zo zijn dat hij tegen de grens aan ligt van wat mogelijk is en dat je dus een verstoord beeld krijgt. Draait je systeem ook op een enkele hd?
Link naar reactie
:) neej heb de nieuwste ati 3.4 catalist met control panel heb ze al eens deleted en terug opgezet maar geen verschil maar er zit zon software tooltje op de cd ( iets met dokter ) en dar kan je zien wat je vcorre en temperatuur is de fan snelheid etc... en dan zegt die onstabiel wegens moederbord ondersteund waarschijnlijk iets met voeding hy geeft aan 1.5 volt staat in rood en moet +- 5.5 zijn of 3 weeth te niet meer hoor zal wel een formateren die boel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...