Ga naar inhoud

Drive in use met Nero


Aanbevolen berichten

[quote:6b021bfff6="Venzent"]Als je met XP werkt, heb je een grote kans dat het de burn-applicatie van XP is, even googlen hoe deze uit te schakelen....[/quote:6b021bfff6] ctrl-alt-del laat heel veel zien, maar dat zegt me ook weinig. Het gekke is dat ik tot voor kort geen enkel probleem had met Nero 6.0, ook niet met Pinnacle Instant cd/dvd ernaast. Volgens mij is het gaan rommelen nadat ik dvdxcopy heb geïnstalleerd en dvdshrink. Kunnen die er iets mee te maken hebben?
Link naar reactie
[quote:dc44439d73="pcguy"]heb je burn applicatie van xp uitgezet? kan je doen door eigenschappen van de drive op te vragen bij deze computer en dan op tabblad opnemen even het vinkje weghalen bij op deze drive mogen opnames op cd gemaakt worden[/quote:dc44439d73] Ik zal wel oliedom zijn, maar als ik eigenschappen van de drive opvraag in Deze computer kom ik niet verder dan de tabs: algemeen-automatisch afspelen-hardware-instellingen waar IW bestandssysteem aangevinkt staat{ instant write?} en delen. Geen tabblad opnemen???
Link naar reactie
[quote:30fd1c9dd3="AGV"]ctrl-alt-del laat heel veel zien, maar dat zegt me ook weinig. Het gekke is dat ik tot voor kort geen enkel probleem had met Nero 6.0, ook niet met Pinnacle Instant cd/dvd ernaast. Volgens mij is het gaan rommelen nadat ik dvdxcopy heb geïnstalleerd en dvdshrink. Kunnen die er iets mee te maken hebben?[/quote:30fd1c9dd3] Dat zou natuurlijk kunnen. Heb je ze al een keer geuninstalleerd? Zo nee, probeer het eens. Zou het wel eens over kunnen zijn. Het is tenslotte brandsoftware.
Link naar reactie
[quote:ec2adb196e="pcguy"]raar :-? heb je toevallig ook dat probleem met autorun??? dat hij dat niet doet? als je dat hebt dan kan dat tabblad verdwijnen als je dat hebt kijk [url=http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/autorunenable.reg]hier[/url] maar eens[/quote:ec2adb196e] Inderdaad, autorun deed het ook niet meer. Na je tip en herstarten weer wel. Werkt. Maar nog steeds geen tabblad: opnemen en nog steeds als ik een cd-r wil branden onder Nero: drive in use by application ...... hopeloos!
Link naar reactie
[quote:e478190ea4="pcguy"]er schiet me iets te binnen ik heb een nec 1300A en nero geeft die 2* aan, een keer voor cd rw en een keer voor dvd rw heb je hier voor de goede gekozen??? zal wel een nutteloze tip zijn maar ik post hem toch maar even want wie weet[/quote:e478190ea4] ja, heb ik gedaan, in Nero startsmart kun je ook eerst kiezen voor cd of dvd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...