Ga naar inhoud

Mappen "Temp" en "Temp Internet" !


Aanbevolen berichten

Weet iemand, waarvoor de mappen "[b:2c1f679c7b]Temp[/b:2c1f679c7b]" en "[b:2c1f679c7b]Temp Internet[/b:2c1f679c7b]" dienen ? Kan ik deze mappen zonder enig gevaar leegmaken ??? Locatie: [b:2c1f679c7b]C:\Document and Settings\mijn naam\Local Settings\Temp[/b:2c1f679c7b] (en Temp Internet zit ook in "Local Settings"). Deze 2 mappen kunnen aardig gevuld zijn met vele, vele KB. Bedankt voor alle goede antwoorden .... Hoi ! :wink:
Link naar reactie
>> [i:cda9e59e9d]gebruik daarvoor Schijfopruiming[/i:cda9e59e9d]<< Doe ik regelmatig (via C:\ -> eigenschappen -> tabblad "algemeen") en ik zie inderdaad dat er geleegd wordt op diverse locaties (ook de tijdelijke internetbestanden), maar de mappen "Temp" en "Temp Internet" (ik ga daar dus ter plekke even kijken) zitten nog steeds met vele KB .... >> [i:cda9e59e9d]straks niet vragen of C:\windows\system32 leeg mag he [/i:cda9e59e9d]<< [b:cda9e59e9d]wat bedoel je hiermee ??? is dit cynisch/spottend bedoeld ???[/b:cda9e59e9d] :evil:
Link naar reactie
Doorgaans zitten er in die mappen bestanden met de extentie: TMP. Het zijn tijdelijke bestanden. Toch zijn er helaas programma's, die tmp bestanden hanteren, die eigenlijk niet verwijderd dienen te worden. Ik heb een programma waarbij te gebruiken sjablonen tmp-bestanden zijn. Staan wel niet in de temp map, maar mocht je ooit eens op het idee komen, om met de zoekfunktie *.tmp te gaan zoeken op je C schijf, vergewis je er dan van, dat de gevonden bestanden daadwerkelijk weg kunnen en niet een onderdeel vormen van een programma.
Link naar reactie
Ik ruim mijn PC altijd zo op (Windows XP pro): start uitvoeren : %temp% deze map leeg maken. start uitvoeren : cleanmgr /d c: en dan ook de schijfcontrole verwijderen op de laatst resente versie na. rechtermuisknop op IE dan cookies verwijderen en tijdelijke bestanden, off-line ook aanvinken. Ad-aware draaien met de nieuste updates Jv16 powertools op temp files laten zoeken en register schoonmaken. WindowsWasher draaien, die ruimt ook nog wa op. Succes, als je sites nodig hebt waar je evt. software wilt downloaden zeg je het maar !! W.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...