Ga naar inhoud

mijn pc , is dit goed of moet ik eventueel iets aanpassen


Aanbevolen berichten

voeding ZM400A-APF 400W PSU 92,48 kast Antec SX1000 plus AMG (Zonder Voeding - ATX midi tower) 89,48 temp,rpm aflezing Coolermaster Cooldrive 4 HDD cooler 36,98 hd 2 x Maxtor 8 mb cache 80GB Fluid B. Diamond Max 9 P. 158,96 geheugen dane-elec 2 x 512 mb non ecc dimm pc 3200 188,5 moederbord ASUS K8V DeLuxe 120 proccesor AMD Athlon 64 3200+ Socket 754 Tray 249 vga kaart sapphire Radeon 9800 pro 212 dvd brander nec 2500 silver bank 6 euro 94 geluidskaart Creative Labs SB Audigy Platinum II ZS 86 waterkoeling Recom Coolriver socket A waterkoeling 119,95 bank vooruitbetaal kosten gistron 7,9 bank vooruitbetaal kosten eynstein 9 bank vooruitbetaal universecomputers 6 totaal 1470,25
Link naar reactie
[i:0e42844dcf]Maxtor 8 mb cache 80GB Fluid B. Diamond Max 9 P. [/i:0e42844dcf] zijn die s-ata of p-ata? neem s-ata scheelt in kabels en is een fractie sneller voor weinig meer geld [i:0e42844dcf]waterkoeling Recom Coolriver socket A waterkoeling ?[/i:0e42844dcf] gaat denk ik niet passen op Athlon 64 dat is het wel geloof ik....
Link naar reactie
[quote:59e3b6f64d="TheOnly"]Wanneer is die lol epidimie nou eens voorbij. Of: hoe een goed Nederlands woord door verkeerd/te veel gebruik onbruikbaar wordt. Of moeten er eerst dooien vallen?[/quote:59e3b6f64d] Waarschijnlijk dat er nu wel een slotje op dit topic gaat komen, maar ik kan het toch niet laten: "LOL" staat voor "Laughing Out Loud" oftewel hardop lachen en geeft dus simpelweg aan dat iemand iets behoorlijk grappig vindt. Dat "lol" ook een Nederlands woord is en eveneens met leuke dingen te maken heeft, is puur toeval. "LOL" is in dit opzicht dus zeker van toepassing en als ik jouw opgefokte reactie zo lees, zou ik zelfs geneigd zijn om te kiezen voor "ROFL" (Rolling On Floor Laughing), want je zet jezelf behoorlijk voor gek. *of moeten er dooien vallen, tjongejonge* Oh en BTW (By The Way). Het lijkt mij ook een mooi systeem, hoewel een 9800 XT natuurlijk nog mooier zou zijn. :wink: Zo, en nu maar knus naar jullie warme nestjes en....denk erom, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.
Link naar reactie
[quote:bab38f91b7="JurgenvW"][quote:bab38f91b7="TheOnly"]Wanneer is die lol epidimie nou eens voorbij. Of: hoe een goed Nederlands woord door verkeerd/te veel gebruik onbruikbaar wordt. Of moeten er eerst dooien vallen?[/quote:bab38f91b7] Waarschijnlijk dat er nu wel een slotje op dit topic gaat komen, maar ik kan het toch niet laten: "LOL" staat voor "Laughing Out Loud" oftewel hardop lachen en geeft dus simpelweg aan dat iemand iets behoorlijk grappig vindt. Dat "lol" ook een Nederlands woord is en eveneens met leuke dingen te maken heeft, is puur toeval. "LOL" is in dit opzicht dus zeker van toepassing en als ik jouw opgefokte reactie zo lees, zou ik zelfs geneigd zijn om te kiezen voor "ROFL" (Rolling On Floor Laughing), want je zet jezelf behoorlijk voor gek. *of moeten er dooien vallen, tjongejonge* Oh en BTW (By The Way). Het lijkt mij ook een mooi systeem, hoewel een 9800 XT natuurlijk nog mooier zou zijn. :wink: Zo, en nu maar knus naar jullie warme nestjes en....denk erom, oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.[/quote:bab38f91b7] Ik heb alleen gezegd dat die belske voor die 1400 Euries een mooi systeempje heeft, zeer weinig geld voor al die spullen. Toen vielen er een paar over me heen met die bijdehande taal van ze. Ik was een week te laat etc. Wat is een week voor een Belg? Slot er op. voor mijn part.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...