Ga naar inhoud

Een vreemd probleem !!


Aanbevolen berichten

Al geruime tijd worstel ik met hetvolgende probleem De computerdatum gaat op willekeurige tijden precies 100 jaar terug. b.v. 25 maart 2004 wordt 25 maart 1904. Ik merk dit omdat de virusscanner (Norman) dan een foutmelding geeft en voor een groot deel afsluit. Ik kan de tijd wel weer gelijk zetten, maar de computer moet opnieuw opgestart worden om de virusscanner weer te activeren. Besturingssysteem Windows XP professional. Ook Windows 98SE staat op dezelfde computer. Dan heb ik dit probleem niet. Het lijkt me dus dat Windows XP de boosdoener is. Wie weet een oplossing voor dit irritante probleem ? Arie Bakker
Link naar reactie
Misschien is het veiliger als je een online scan doet in verband met dat een ander geinstalleerde virus scaner ook door het virus kan worden geinfecteerd... Je kunt een online virus scan doen op [url]www.mcafee.com[/url] onder " virus informatien" en dan helemaal onder in de pagina op het linkje "Free scan" of gewoon naar het volgende linkje gaan: [url]http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...