Ga naar inhoud

hub om internet te verdelen


Aanbevolen berichten

[quote:fd74c16b69="spiderned"]Ik heb nog nooit gebeld, gemaild of geschreven naar Chello/UPC. Ik vind het vreemd dat het bij mij/via mij ALTIJD werkt, welke netwerkkaart ik ook gebruikt. Dat kan dan toch echt geen toeval zijn................. MAW; breng mij een willekeurige PC en een willekeurige netwerkkaart en het werkt 100% zeker.(zonder te bellen) Zoniet, dan spring ik van de Euromast.......... ................[/quote:fd74c16b69] Met een vangnet? Zou het iets met de regio te maken kunnen hebben? greetz.
Link naar reactie
Begin maar vast te springen, ik vang je niet op, de nieuwe abonnees van chello melden zich met hun aangemelde mac adres aan en na aanleiding hiervan krijg je een dynamisch ip adres toegewezen, dus je bent echt afhankelijk van welke netwerkkaart je gebruikt om op chello te komen, echter toen ik twee jaar geleden op chello kwam waren er vaste ip adressen bij deze internetboer, dan kun je inderdaad met ieder willekeurige netwerkkaart bij chello er op. Dus in het laatste geval zou ik ook niet springen. :wink: :wink:
Link naar reactie
[quote:891ede14f5="drupke"]Begin maar vast te springen, ik vang je niet op, de nieuwe abonnees van chello melden zich met hun aangemelde mac adres aan en na aanleiding hiervan krijg je een dynamisch ip adres toegewezen, dus je bent echt afhankelijk van welke netwerkkaart je gebruikt om op chello te komen, echter toen ik twee jaar geleden op chello kwam waren er vaste ip adressen bij deze internetboer, dan kun je inderdaad met ieder willekeurige netwerkkaart bij chello er op. Dus in het laatste geval zou ik ook niet springen. :wink: :wink:[/quote:891ede14f5] Misschien allemaal waar wat je zegt in Dieren, maar in Ridderkerk en omstreken (Rotterdam) heb je van het begin aan altijd dynamische IP-adressen gekregen. En nu nog steeds. Ik vertelde toch ook dat je tegenwoordig zelf ergens een netwerkkaart vandaan moet halen en er in moet zetten. En dan komt de man van UPC en leg de kabel van het kastje naar je PC en de rest moet je zelf doen. Stekker erin en klaar. Niks aanmelden of wat dan ook. Dus ik sta nog steeds klaar op de Euromast. Blijkbaar durft er nog steeds niemand mij een PC en netwerkkaart te komen brengen...........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...