Ga naar inhoud

MOBO ASUS P4C800 Deluxe samen met P4 3.0 Ghz Prescott 1024KB


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Ik heb een nieuwe CPU gekocht. Met een MOBO ASUS P4C800 Deluxe samen met een P4 3.0 Ghz Prescott 1024KB processor. Alles werkt goed tot ik een spel opstart, even is er geen probleem maar na een minuut of 2 slaat de hele cumputer uit. Ik heb geupdate; grafischekaart ( Ati 9600 Pro ), Win XP. Als ik bv internet is er niks aan de hand, maar als ik meer verlang van mijn computer is het over en uit. Nu dacht ik te lezen dat het misschien aan het moederbord kon liggen. Dat het moederbord de processor P4 Prescott 1024KB niet aan kan. Nou is mijn vraag of iemand hier al mee gestoeid heeft, en of dit inderdaad de reden kan zijn dat mijn computer helemaal uit slaat. Bij Asus dacht ik te lezen dat ik dan mijn Bios moet update. Met de bios ben ik altijd heel voorzichtig, maar als dit het probleem kan oplossen dan moet het maar natuurlijk. Als iemand mij tips of oplossingen kan geven, heel graag..... Met vriendelijke groet Arthur,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...