Ga naar inhoud

lexmark x75 niet te installeren


Aanbevolen berichten

Ik heb al enige tijd een Lexmark x75 all in one. Als hij werkt ben ik er wel tevreden over maar!!!!! Aanvankelijk had ik een p3 met XP home waarop de lexmark foutloos werkte. Ik heb nu een andere PC met windows xp pro en ik zie geen kans om de lexmark te installeren. Als ik de USB aansluit wordt hij wel herkend in apparaat beheer verschijnt ook de regel ondersteuning voor USB afdrukken dus alles lijkt goed maar tijdens de installatie komt de opmerking dat ongeldige patronen zijn geinstalleerd. Het zijn echter authentieke lexmark patronen en ze zitten ook op de goede plek, de kleur patroon is zo goed als nieuw en de zwart nog ongeveer half vol. De Lexmark scan en kopieer functie wekt goed maar printen ho maar!. Ik dacht dat ik wel weer een nieuwe patroon moest kopen dat was me al eerder overkomen, maar ik heb hem eerst op mijn oude laptop met windows98 en voila als een trein dus de patronen zijn goed en de printer lijkt mij ook . Als ik een print opdracht geef krijg ik na zeer lange tijd wachten dat er geen communicatie is met de printer. Ik heb gedacht dat het iets met USB zou zijn maar alles lijkt mij in orde en ook een goedkoop HP printertje dat ik voorlopig heb geinstalleerd doet het prima. Zit er verschil tussen XP home en PRO vwb printen of mag dat niet uitmaken. Ik heb de nieuwste drivers van Lexmark gedownload en geinstalleerd Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gezien het grote aantal reacties :-? wil ik ook het happy end openbaar maken. : :P De problemen zijn opgelost de X75 wil weer printen. Daar heb ik veel werk voor moeten doen nl. teneinde raad WIN XP pro schoon geinstalleerd en daarna gelijk daarna de printer. Vervolgens alle upgrades en applicaties geinstalleerd en na iedere installatie gecontroleerd of de printer het nog deed. Uiteindelijk blijkt een utility driver van de moederboard fabrikant (MSI K7T266 pro ) via auto update van MSI de boosdoener te zijn. Het gaat om :USB PC to PC V1.07a , zodra ik deze installeer ben ik de print functie kwijt. Deze driver is win XP gecertificeerd groet dries
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...