Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben van plan om deze medion aan te schaffen, maar heb ook nog een aantal vraagjes bv.: 1) de videokaart is dat een AGP 8X of is het een moederbord versie 2) worden er drivers van de diverse hardware op cd bijgeleverd of op harde schijf geplaatst 3) het moederbord, ik las dat het waarschijnlijk een MSI moederbord in zit maar hoeveel pci sloten zijn er dan nog vrij en of agp en hoeveel geheugen sloten zijn er ik las twee en een in gebruik. Het zal mijn eertse aldi pc aankoop zijn dus vragen in overvloed, maar als de pc net zo goed is als de chocoladerepen blijf ik ook niet meer van de PC af!!! :lol:
Link naar reactie
[quote:c8f0d69d41="M@XXER"]Zijn aldi pc's makkelijk uit te breiden. Een x andere vga kaart erin, andere netwerk kaart of andere geluidskaart ofzo. Uitbreiding processor. Mij is 5 jaar geleden vertelt dat standaard systemen vaak moeilijk uit te breiden zijn, want dan worden ze instabiel. Iemand ervaring?[/quote:c8f0d69d41] vaak zijn het vaste processoren en deze kunnen niet of heel moeilijk van het moederbord verwijdert worden maar volgens mij , ik kan er naast zitten hebben veel systemen dat bv dell fujji siemens etc etc!!, maar de rest is wel upte daten zolas videokaarten enof geluidskaarten etc etc :)
Link naar reactie
[quote:96a39af8d2="Vandread"][quote:96a39af8d2="Gekke teckel"]Kaartje? Bedoel je dat het niks bijzonders is? Of is het gewoon een goede game kaart[/quote:96a39af8d2] gewoon goed, kaartje is liefkozend ;) ik noem mijn mainboard ook vaak plankje... je moet er lief voor zijn dan is het ook lief voor jou :lol:[/quote:96a39af8d2] Haha oke :P
Link naar reactie
[quote:d653eddc8b="Heinonline"]Ik ben van plan om deze medion aan te schaffen, maar heb ook nog een aantal vraagjes bv.: 1) de videokaart is dat een AGP 8X of is het een moederbord versie 2) worden er drivers van de diverse hardware op cd bijgeleverd of op harde schijf geplaatst 3) het moederbord, ik las dat het waarschijnlijk een MSI moederbord in zit maar hoeveel pci sloten zijn er dan nog vrij en of agp en hoeveel geheugen sloten zijn er ik las twee en een in gebruik. Het zal mijn eertse aldi pc aankoop zijn dus vragen in overvloed, maar als de pc net zo goed is als de chocoladerepen blijf ik ook niet meer van de PC af!!! :lol:[/quote:d653eddc8b] 1: Ja het is een 8x AGP kaart die er in zit. (Kan eventueel ook op 4x draaien. 2: De drivers van de hardware worden zowel op je harde schijf als op CD meegeleverd. (Staan meestal ook na enkele weken op internet.) 3: Jep Medion zet er sinds een paar jaar een MSI moederbord in, het is een micro ATX bordje met 1 AGP, 2 PCI, 1 COMBO (COMBO is een speciaal voor Medion ontwikkeld slot waarin de Modem/TV/Radio kaart in zit) Je hebt dus die 2 PCI sloten nog vrij. Er zitten 4 bankjes voor Ram geheugen op, aangezien het dual Ram is, zijn er twee gevuld met ieder 256 mb ram. Je hebt er dus nog 2 vrij waarin je het beste bij uitbreiding ze tegelijkertijd vult met hetzelfde geheugen zodat je dual Ram functie actief blijft. Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel. Maar ja het is al bijna woensdag, en je ligt vast al in je slaapzak voor de deur van de Aldi. :wink:
Link naar reactie
Ho es... en dit zie ik vandaag pas! Ik moet tog s wat vaker naar Aldi.nl :wink: Omdat ik na de zomer ga studeren heb ik een flinke game-pc nodig, dus ik ben van plan om in de zomer een Aldi-pc te kopen. 1) Weet iemand ongeveer om hoeveel tijd zo'n pc verschijnt? Zodat ik weet wanneer ik er op moet gaan letten (ik wil dan de laatste voor augustus) 2) Hoe gaat het kopen in zijn werk? Iedereen rent naar binnen naar een (lege) doos toe ofzo? > en dan? 3) Is zo'n TFT-scherm van de Aldi net zo'n 'prijsstunter' als de computer? Prijs/kwaliteit? BVD (zal nog wel ff kijken of ze die CF-kaart nog hebben!)
Link naar reactie
lol hier stonden er om 3 uur 's middags genoeg, terwijl die HW.Info lui 's morgens om 7 uur voor de deur stonden :D:D Je stopt gewoon een doos met ene pjuter er in in je winkelwagentje :) en je gaat naar de kassa en betaald. Bij sommige filialen geven ze ze aan vanuit het magazijn dacht ik (moet je ff kijken op hardware.info, staat wel ergens een review van de vorige) maar et TFT scherm is niet zo superdenderend, maarja, ik ben niet zo veeleisend :P maar de draadloze muis die er bij zit wordt na enkele weken gaar :roll:
Link naar reactie
[quote:cf052d9f50="stefanpack"]Ho es... en dit zie ik vandaag pas! Ik moet tog s wat vaker naar Aldi.nl :wink: Omdat ik na de zomer ga studeren heb ik een flinke game-pc nodig, dus ik ben van plan om in de zomer een Aldi-pc te kopen. 1) Weet iemand ongeveer om hoeveel tijd zo'n pc verschijnt? Zodat ik weet wanneer ik er op moet gaan letten (ik wil dan de laatste voor augustus) 2) Hoe gaat het kopen in zijn werk? Iedereen rent naar binnen naar een (lege) doos toe ofzo? > en dan? 3) Is zo'n TFT-scherm van de Aldi net zo'n 'prijsstunter' als de computer? Prijs/kwaliteit? BVD (zal nog wel ff kijken of ze die CF-kaart nog hebben!)[/quote:cf052d9f50] Als de Aldi blijft doen wat het al 3 jaar lang doet, dan kan je de volgende in principe pas zo rond oktober verwachten. Of ze moeten doen zoals ze met de vorige van okt/nov 2003 gedaan heben. Opnieuw aanbieden in jan 2004 maar dan 80 euri goedkoper. Gewoon aldi.nl in de gaten houden :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...