Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:cdd06034e5="Red Dragon"]De topic heeft op dit moment niet veel meer met de Radeon 9800 XXL te maken dus heb ik hem verplaatst naar Hardware Anders.[/quote:cdd06034e5] ja goed idee !! en heeft iemand al benchmarks van de aldi pc ? of gebruikerservaringen ? ik vind mijne nog steeds wel goed werken, nog geen problemen gehad :D
Link naar reactie
Ja ik. Ik heb vandaag aldi pc gekocht. Ik wil nu een xtra netwerk kaart erin zetten. Hij herkent hem nu al wel. alleen hij installeert (win XP home) vanzelf software die niet werkt. De software van internet die bij de netwerkkaart past werkt niet. Als ik die installeer komt er een uitoepteken bij apparaatbeheer te staan, waardoor de netwerkkaart niet werkt. Iemand een oplossing hoe ik dit kan verhelpen?
Link naar reactie
[quote:8371f74867="stefanpack"]Ho es... en dit zie ik vandaag pas! Ik moet tog s wat vaker naar Aldi.nl :wink: 2) Hoe gaat het kopen in zijn werk? Iedereen rent naar binnen naar een (lege) doos toe ofzo? > en dan?[/quote:8371f74867] In voorkomend geval kan het ook zo zijn, dat je een nummertje krijgt. Ben zelf ooit de gelukkige bezitter geweest van nummer 1. En ophalen in het magazijn. Praat nu over filiaal in Apeldoorn. Was een 1,0 Ghz voor een kennis. Werkt nog steeds. De PC dus, ja en de kennis ook! :)
Link naar reactie
[quote:1aecbe03c6="M@XXER"]Ja ik. Ik heb vandaag aldi pc gekocht. Ik wil nu een xtra netwerk kaart erin zetten. Hij herkent hem nu al wel. alleen hij installeert (win XP home) vanzelf software die niet werkt. De software van internet die bij de netwerkkaart past werkt niet. Als ik die installeer komt er een uitoepteken bij apparaatbeheer te staan, waardoor de netwerkkaart niet werkt. Iemand een oplossing hoe ik dit kan verhelpen?[/quote:1aecbe03c6] Bij de kaart zit een diskette waarop de drivers staan. gebruik dan de xp driver
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...