Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is dat een hartstikke goed systeem en ik weet wel zeker dat het een hartstikke goede kaart is. 8) Als je het niet erg vindt om bij de Aldi een Pc te kopen, dan is dit wel een mooi systeem. Lekker snel. Kun je zeker een paar jaartjes mee vooruit. Ps Ik zou wel willen weten wat voor mobo hierin zit.
Link naar reactie
ik heb die kaart ook, en het is een heel iets langzamer geclockte radeon 9800 pro, het verschil is slechts een paar mhz en indien je het wilt, kun je hem zo weer overclocken. eerst word ie herkend als een Medion Radeon 9800XL, maar met gewone Catalyst drivers wordt hij herkend als een Radeon 9800 Pro. Welke specs heeft dat systeem nog meer ? ik heb P4 3,0ghz 512 DDR400 Dual Channel Radeon 9800XL Seagate 7200.7 160Gb hdd 4x DVD Writer van pioneer 16x DVD-Rom van Sony enz enz
Link naar reactie
[quote:43c55f9ef7="NoepZoR"]ik heb die kaart ook, en het is een heel iets langzamer geclockte radeon 9800 pro, het verschil is slechts een paar mhz en indien je het wilt, kun je hem zo weer overclocken. eerst word ie herkend als een Medion Radeon 9800XL, maar met gewone Catalyst drivers wordt hij herkend als een Radeon 9800 Pro. Welke specs heeft dat systeem nog meer ? ik heb P4 3,0ghz 512 DDR400 Dual Channel Radeon 9800XL Seagate 7200.7 160Gb hdd 4x DVD Writer van pioneer 16x DVD-Rom van Sony enz enz[/quote:43c55f9ef7] ik heb er een hyperlink bij gezet en dan op aldi actueel drukken dan zie je het systeem
Link naar reactie
[quote:a0bb27c7c8="bbx"]Volgens mij is dat een hartstikke goed systeem en ik weet wel zeker dat het een hartstikke goede kaart is. 8) Als je het niet erg vindt om bij de Aldi een Pc te kopen, dan is dit wel een mooi systeem. Lekker snel. Kun je zeker een paar jaartjes mee vooruit. Ps Ik zou wel willen weten wat voor mobo hierin zit.[/quote:a0bb27c7c8] Heb ik naar gekeken maar dat staat niet in de folder. ook niet op de site. Dat is wel jammer.
Link naar reactie
Mijn vader heeft de vorige aldi pc gekocht, dat is ongeveer dezelfde pc, in die pc die de aldi nu heeft zit alleen een grotere harde schijf (200 gig ipv 160 gig). Het is een prima computer, lekker stil en ook die videokaart draait goed, ik speel er vaak UT 2003 mee, dat gaat prima met die aldi pc, ik zou zeggen, kopen die computer, als je het geld hebt..
Link naar reactie
het is sowieso een killer rig voor zo'n budget, mij baserende op de gegeven specificaties moet ik zeggen dat dit een koopje is. wat ik wel even wil opmerken, dit is zonder scherm he! vergis je dus niet, nog iets: dit is een systeem voor redelijk zware gebruikers, spreek uit: gamers en video editers, als je een pc wilt kopen als internet computer of officegebruik, zou ik je dit systeem niet aanraden. Niet omwille van kwalitatieve redenen, integendeel, maar wel dat voor gemiddeld huis-tuin keukengebruik zoals surfen en office, of een dvd kijken een veel minder snel systeem nodig is, hetgeen pakken goedkoper uitkomt uiteraard. je moet je dus de vraag stellen: ben ik een gamer of video editer? en dan die schijf vn tweehonderd gieg is nog zoiets, heb je voor jezelf zoveel hd vandoen hoeveel mensen hebben een 200 gieg harddrive nodig? veel minder dan je denkt, dan is dat toch ook geld wegsmijten? dusja, daar moet je ook even over nadenken, een systeem kopen dat je maar voor een kwart echt benut, is imho geld wegsmijten. Toekomstgericht kopen moet je doen als je ook in de toekomst plant om zware belastingen aan het pc te geven, een computer verslijt namelijk niet zo hard van alleen wat word documentjes of wat IE pagina's te verwerken hoor Dan nog iets: het gaat over een PIV met hyperthreading (klinkt snel he? maar weet je ook wat dat inhoudt?) hyperthreading is een technologie waarbij de cpu zich virtueel opdeelt. Je operating system denkt dus dat er twee cpu's aan het werk zijn (hetgeen een behoorlijke winst oplevert) fantastische technologie, maar natuurlijk heeft mickeysoft de homeversie NIET voorzien van een compatibiliteit met meer dan één processor, en dus kun je geen gebruik maken van hyperthreading... XP professional is hier wél op voorzien, met de PRO versie zul je dus aanzienlijk betere systeemprestaties ondervinden dan met dat magere afgemelkte stuk ellende dat ze home edition genoemd hebben. een smerige streek van microsoft, die nochtans GOED op de hoogte was van de roadmap van intel, die deze technologie lang op voorhand aangekondigd hadden. aan de andere kant ook een teken van slechte aard bij medion imho: reclame maken van een computer met nadrukkelijk erbij dat er sprake is van hyperthreading, terwijl het apparaat zoals het geleverd wordt, dit nota bene niet eens kan benutten (zoiets noem ik false advertising) de klanten wordt dus een rad voor de ogen gedraaid. Of het moest zijn dat ze bij medion geen weet hebben dat xp home dit niet ondersteunt, hetgeen mij dan alleen maar zware bedenkingen doet opkomen naar de bekwaamheid van medion toe... het lijkt mij al onmogelijk dat ze bij medion niet op de hoogte zijn/waren dat dit OS simpelweg niet gepast is bij dit systeem. Volgens mij gaat het hier louter over een geldkwestie, dat de reclame maar voor de helft klopt, zal toch niemand ooit opmerken want wat is de doelgroep voor medion via dit systeem van distributie? over het algemeen zijn dat mensen die vrij nieuw zijn op gebied van computers, en zeker op gebied van hardware en daarom een compleet systeem koopt, omdat het een buitenkans is.
Link naar reactie
rataplantje, naarmate de office en internet pagina's steeds zwaarder worden kun je beter browsen over 3 jaar met een 3,0ghz dan met een duron 1400 ofzo :lol: enne waarom zie ik 2 processors in Win XP home edition ?? :lol: dit is gewoon een mean machine voor et geld :lol: als jij voor een prikkie een ferrari kunt kopen, waarom zal je dan voor nog iets minder een fiat panda kopen :lol: :lol: :P :wink:
Link naar reactie
[quote:22f9505823="rataplantje"]Dan nog iets: het gaat over een PIV met hyperthreading (klinkt snel he? maar weet je ook wat dat inhoudt?) hyperthreading is een technologie waarbij de cpu zich virtueel opdeelt. Je operating system denkt dus dat er twee cpu's aan het werk zijn (hetgeen een behoorlijke winst oplevert) fantastische technologie, maar natuurlijk heeft mickeysoft de homeversie NIET voorzien van een compatibiliteit met meer dan één processor, en dus kun je geen gebruik maken van hyperthreading... [/quote:22f9505823] Da's dus fout! Win XP Home kan wél met twee virtuele processors omgaan (HT dus) maar NIET met twee fysieke processors (dus een dual Xeon workstation bijvoorbeeld).
Link naar reactie
[quote:4e1352f037="PacificAMD"]oke aldi lidl pc oke toch zou ik dat pc niet kopen, waarom niet, het is allemaal te mooi om waar te zijn. er moet iets genoemd zijn wat in wezen niet is. Ik zou wel eens resultaten willen zijn van zo aldi lidl pc kwa marks enz[/quote:4e1352f037]Dan zou ik maar eens goed rondkijken nog want die zijn er in het verleden genoeg geweest! De pc's zijn zeer goed te noemen. Heb zelf een Microstar (=Medion) en er zit allemaal A-merken in. De pc's worden alleen in zeer grote aantallen geproduceerd waardoor het goedkoop kan. Duizenden dezelfde pc's, dat levert aardig wat efficiency op. Qua benchmarks zitten ze op normale waardes. Dus dat is geen argument het niet kopen! Garantie zit ook snor, dus ook geen probleem. Enige wat niet kan is in de winkel om advies vragen of een ander component erin op verzoek. Maar als kant-en-klaar systeem is er niks op aan te merken!! tis dat ik mijne pas 8 maanden heb en het een beetje vroeg is voor alweer een nieuwe, maar mooi systeempje!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...