Ga naar inhoud

Athlon 64 bit met raar geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een Athlon 64bit, 3.2 gb, mobo:GA-K8NNXP van gigabyte Als ik een poosje op de computer heb gewerkt, komt er plotseling een raar brommend geluid uit de kast,heel irritant :x , het lijkt uit de buurt van de processor te komen. Als ik hem dan opnieuw opstart, blijft het weer even weg. Ik heb eerst geprobeerd de koeler te vervangen (een Zalman 3.2 7000A-CU), maar dat hielp niet. Hoewel het daarna wel even iets langer wegbleef. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Kan het met de temperatuur te maken hebben? Kan een processor brommen? :-? Graag enige tips. :o
Link naar reactie
[quote:b2570309f3="cowboyvar"]Ik heb een Athlon 64bit, 3.2 gb, mobo:GA-K8NNXP van gigabyte Als ik een poosje op de computer heb gewerkt, komt er plotseling een raar brommend geluid uit de kast,heel irritant :x , het lijkt uit de buurt van de processor te komen. Als ik hem dan opnieuw opstart, blijft het weer even weg. Ik heb eerst geprobeerd de koeler te vervangen (een Zalman 3.2 7000A-CU), maar dat hielp niet. Hoewel het daarna wel even iets langer wegbleef. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Kan het met de temperatuur te maken hebben? Kan een processor brommen? :-? Graag enige tips. :o[/quote:b2570309f3] Een processor kan niet brommen. Heb je al eens geluisterd bij de voeding? Of probeerdie eenste vervangen. Het zou ook kunnen dat het schroefje om je moederbord vast te zetten nietgoed vast zit. Check dus ook eens je schroefjes. Maakte die machiene al een hele tijd dat geluid? Dus vanaf het begin dat je hem kreeg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...