Ga naar inhoud

US ROBOTICS/ 3COM MODEM drivers


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer opnieuw moeten installeren na een crash. Gelukkig werkt bijna alles weer. Alleen de modem wil niet. Nu kan ik de drivers niet meer vinden op de computer en de modem zat er al in dus heb ik ook geen floppy hiervan. Het betreft een U.S.Robotics 56K Voice Winmodem Internet PCI DFV modem. Dit is wat er opstaat. Op de site van U.S. Robotics heb ik al gezocht, maar daar kan ik deze modem niet meer vinden. Het productnr. is : 832978. Heeft iemand deze drivers of weet een andere oplossing? Ik hoor het graag, Alvast bedankt, :wink: Steefie
Link naar reactie
Je modem is welliswaar een US robotics maar is een oem model gemaakt voor Dell. Zit ie ook in een dell pc? Bij dell zul je de drivers vinden vooropgesteld dat je weet wat voor dell je hebt, staat op de dell site hoe je wat kan vinden onder support. Bij usr vind ik geen drivers voor je modem en zullen er denk ik gewoon niet zijn. win2000 en XP zouden dit modem overigens gewoon moeten installen maar ik heb zo'n idee dat jij geen win2000 of xp hebt maar win98se of ME....?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...