Ga naar inhoud

Powershot A100


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje? Ik heb van mijn moeder haar oude digitale camera gekregen dat is een Canon powershot A100 1.2 mega pixels alleen nu heeft zij de cd met de software niet meer. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze kan krijgen oftewel kan downloaden. Heb zelf al gekeken bij www.downloads.com maar kan daarvoor niets vinden. En mij windows Xp kent de software ook niet. Want ik het usb 2.0 en de meeste usb ondersteunende apparaten die ik er in doe herkend die wel. dus kan iemand mij helpen. Alvast bedank W
Link naar reactie
  • 2 weken later...
als ik op de canon site kijk vind ik toch echt wel software voor winxp, je moet alleen bij taal kiezen voor engels, en niet voor nederlands, want dan vindt hij idd niks. Kijk dus nog ff op de link van Captain_Kansloos en vul daar bij OS windows in en bij language English. Bovendien kun je die camera toch gewoon aansluiten op je pc om dan de foto's er van af te halen, hij herkent hem dan toch gewoon als verwisselbare schijf? Je kunt ook nog andere software gebruiken om met die foto's te klooien, bijvoorbeeld paint shop pro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...