Ga naar inhoud

Optische muis


Aanbevolen berichten

Ik heb nu en M$ Intellimouse Explorer (met draadje) nu begint deze na een jaartje of 3 wat kuren te vertonen (er zitten wat kleine krasjes in het plastic. Daardoor reageerd hij niet goed meer. Nu wil ik een nieuwe muis gaan kopen, weer een Optische, en ook met een staartje (dus niet draadloos) Echter nu zijn er weer wat meer spelers op de markt. Wat voor advies kunnen jullie mij geven. Weer de M$ intellimouse, of kan ik wat duurzaamheid/kwaliteit/prijs beter een Logitech pakken of wat anders? Budget is om en nabij de 45 Euro. (meer wil ik niet uit geven aan een muis eerlijk gezegd) Ik gebruik de muis voor gewoon dagelijks gebruik, spellen, en om soms eens wat met grafische pragoramma's te modderen. dus niet echt een heavy user, maar normaal denk ik. Graag jullie advies/ervaringen. Dank
Link naar reactie
[quote:4d0b526f9a]Ben zelf een Logitech gebruiker, geen klachten over de kwaliteit. Probeer eens een merk als Trust, laag geprijsd en wie weet heb je geluk en bespaar je geld.[/quote:4d0b526f9a] Hier ook een tevreden Logitech gebruiker. Trust is niet mijn ding, je weet nooit zeker wat je met dat merk in huis haalt
Link naar reactie
[quote:3d6737f3ab="Jaap H"]Ben zelf een Logitech gebruiker, geen klachten over de kwaliteit. Probeer eens een merk als Trust, laag geprijsd en wie weet heb je geluk en bespaar je geld.[/quote:3d6737f3ab] :-? Goedkoop is duurkoop ? Als je iets dagelijks wilt gebruiken lijkt het logisch dat je voor kwaliteit gaat en dat is niet iets wat hoog bij Thrust in het vaandel staat. Ga gewoon voor een Logitech. Nooit problemen mee gehad. Met 45 euro kom je een heel eind logitech MX310 of logitech MX500 zijn om er twee te noemen muizen die zouden kunnen voldoen aan jouw omschrijving. Ik heb de MX500 niets mis mee puik ding installatie was een eitje veel succes met uitzoeken.
Link naar reactie
Heb voor mezelf op het "vergelijk" lijstje ook de logitech MX500 staan. die is dus bij de meeste hier als fijn bevonden? De Trust had ik niet om mijn verlanglijst staan, want Trust is geen eigen merk. Dus de reactie Goedkoop is Duurkoop, is in mijn ogen hier zeker thuis!! Bedankt voor jullie reacties zover. :D
Link naar reactie
Ik heb ervaring met zowel optische muizen van logitech en microsoft. Mijn ervaring is dat deze muizen elkaar eigenlijk niet zo ontlopen, ik denk ook dat het vrij persoonlijk is welke muis je neemt, ze moet gewoon eens in de winkel kijken welke muis je het prettigst vindt werken. Op dit moment werk ik met een microsoft wireless optical mouse, goede muis, alleen de constructie van het batterijvak is een beetje slecht, je moet altijd één batterij met een subtiele vorm van geweld verwijderen :( Ik gebruik daarnaast nog een mini optical mouse van logitech (voor bij de laptop), een erg fijne muis moet ik zeggen. Op dit moment ligt mijn voorkeur bij logitech.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...