Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:8b058ae07a="Captain_Kansloos"]http://www.webopedia.com/TERM/A/ASPI.html http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=ASPI&btnG=Google+Search en vooral deze: http://www.ncf.carleton.ca/~aa571/aspi.htm Dat een ervaren forummer als jij dat niet kan verzinnen... :-?[/quote:8b058ae07a] zoeken op deze pc gaat voor geen :evil: :evil: :evil: . Vanavond heb ik me pc terug als goed is...
Link naar reactie
[quote:198e0b4233="Captain_Kansloos"][quote:198e0b4233]ASPI stands for Advanced SCSI Programming Interface. Originally developed by Adaptec. It is a software layer that enables programs to communicate with SCSI (and ATAPI) devices.[/quote:198e0b4233]ATAPI = IDE drives[/quote:198e0b4233] ... en dan gek vinden dat ik het post. Net of de gemmidelde mens weet dat atapi staat voor ide.... slaat natuurlijk nergens op. Voor de overige forum gebruikers (ik ben niet zo lui): ASPI staat voor Advanced SCSI Programming Interface. Oorspronkelijk ontwikkeld door adaptec. Het is een software schil die programma's laten communiceren met SCSI (en ATAPI=IDE) apparaten.
Link naar reactie
[quote:bb5b77503f="sdk"]... en dan gek vinden dat ik het post. Net of de gemmidelde mens weet dat atapi staat voor ide.... slaat natuurlijk nergens op.[/quote:bb5b77503f]De eerder gequote tekst komt letterlijk uit het 4e zoekresultaat van Google op de term "ASPI". Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je niet weet hoe je fatsoenlijk moet zoeken met Google? Daarnaast had de zelfde zoekterm op dit forum je ook legio resultaten gegeven. Tuurlijk mag je vragen stellen op dit forum, maar jij weet net zo goed als ik dat er van je verwacht wordt dat je eerst zelf wat speurwerk verricht. Deze vraag hier stellen is m.i. duidelijk een gevalletje "Geen zin om te zoeken".
Link naar reactie
[quote:b6a6d99314="Captain_Kansloos"][quote:b6a6d99314="sdk"]... en dan gek vinden dat ik het post. Net of de gemmidelde mens weet dat atapi staat voor ide.... slaat natuurlijk nergens op.[/quote:b6a6d99314]De eerder gequote tekst komt letterlijk uit het 4e zoekresultaat van Google op de term "ASPI". Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je niet weet hoe je fatsoenlijk moet zoeken met Google? Daarnaast had de zelfde zoekterm op dit forum je ook legio resultaten gegeven. Tuurlijk mag je vragen stellen op dit forum, maar jij weet net zo goed als ik dat er van je verwacht wordt dat je eerst zelf wat speurwerk verricht. Deze vraag hier stellen is m.i. duidelijk een gevalletje "Geen zin om te zoeken".[/quote:b6a6d99314] als je ff me sig leest had het je weer een post gespaard... p90 gaat nie zo lekker he :wink: . Maar zoals ik al zei, dat stukje kwam ik ook nog wel op maar dan weet je dus nog niks. Daarom zijn deze antwoorde ook zo'n BS. Ik kom van het games forum (en een beetje internet programming) en niet van hardware shit.
Link naar reactie
[quote:c4569b53b3="sdk"]als je ff me sig leest had het je weer een post gespaard... p90 gaat nie zo lekker he :wink: [/quote:c4569b53b3]Dat is onzin: als je op dat ding je vraag hier kunt posten, dan kun je ook makkelijk zoeken op Google. Ik snap dat het niet echt comfortabel werkt, maar het is m.i. geen excuus om een dergelijke, eenvoudig zèlf op te zoeken vraag hier neer te zetten.[quote:c4569b53b3]. Maar zoals ik al zei, dat stukje kwam ik ook nog wel op maar dan weet je dus nog niks. Daarom zijn deze antwoorde ook zo'n BS.[/quote:c4569b53b3]Het is ook de bedoeling dat je verder leest op die pagina's. Je moet verder kijken dan je neus lang is. Je hoeft echt_geen_computer_goeroe te zijn om dit verhaal bij elkaar te Google-en. Volgens mij zijn mijn antwoorden daarmee geen BS.[quote:c4569b53b3] Ik kom van het games forum (en een beetje internet programming) en niet van hardware shit.[/quote:c4569b53b3]Ik verwacht ook niet van je dat je thuis bent in alle hardware termen, maar ik verwacht wel van je dat je de moeite neemt om eerst het een en ander uit te zoeken voor je een vraag stelt. Als je letterlijk op "ASPI" zoekt, dan moet je bijna moeite doen om niet over het juiste antwoord te stuikelen. Maar goed ik heb weer geleerd dat ik niet al te bijdehand moet antwoorden; jij hebt hopelijk weer geleerd dat je eerst even wat vooronderzoek moet doen voordat je een vraag stelt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...