Ga naar inhoud

Instelling Pinnacle PCTV Sat CI


Aanbevolen berichten

eejz al Ik word nu helemaal gek :-? Heb eeb Pinnacle PCTV Sat CI leuk kaart ontvang kanalen maar niet de GOEDE !!! :evil: Heb een CAM module aangeschaf voor seca 1 en 2 want Canal Digitaal raden dat aan : Moet ik een SECA- of een Irdeto-ontvanger aanschaffen? Beide systemen worden ondersteund door CANALDIGITAAL, echter het SECA codeersysteem wordt als standaard gehanteerd. Nieuwe diensten worden dan ook uitsluitend nog voor SECA decoders aangeboden. Het is dus raadzaam om voor een SECA-decoder te kiezen. Dus Cam module aangschaf, smartcard in CAM module geschoven en in de Sat CI gestopt. Weer geen canal digitaal ontvangst, markokaanse zenders, rusland alles behalve de vertrouwde Ned 1 2 3 RTL 4 enz Wat doe ik fout, zijn er mensen die de goede settings hebben. Astra G1 zitten we op band KU ferquentie 12.515 Ghz LO lnb 10600 Mhz horizontaal schakeling 22 Khz Hoe moet ik het instellen , snap er echter geen hol meer van, of was het weg gegooid geld :cry: Helppppppp me aub :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...