Ga naar inhoud

Bestaat er een PC die ......


Aanbevolen berichten

Weet iemand of er een PC bestaat die kleiner is dan de LapTop, onder Windows draait en minimaal 1 USB en 1 COM-poort heeft? Hij hoeft geen groot beeldscherm of uitgebreid toetsenbord te hebben - een PDA-achtig iets is OK. Het gaat erom mijn Route-programma te laden die de GPS-routes naar de GPS schrijft. Maar dan klein genoeg om op de motor mee te nemen.
Link naar reactie
Leuk ding die FlipStart, maar volgens mij heeft-ie geen com-poort. Ik gebruik MapSource om op de PC routes te maken voor de GPS (een StreetPilot III). Zowel MapSource als de SP3 hebben grote gebruiksmogelijkheden en database, vandaar dat een PDA met GPS-ontvanger niets voor mij is. Minpuntje van de SP3 is dat het geheugen voor de routes niet groot genoeg is, en ook niet uitbreidbaar is. Dus zoek ik, en met mij vele gebruikers van dat toestel, naar een manier om die routes op een andere manier mee te nemen op reis, en dan ter plekke te laden. Op de SP3 worden de kaarten via een USB-poort geladen, en het routegeheugen via een com-poort. Vandaar ......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...