Ga naar inhoud

Firmware gezocht: dvd brander matshita UJ-811


Aanbevolen berichten

NEC is een merk. (staat er ook) (Only for drives in NEC laptop.) Dus heb je geen laptop NEC dan istie niet voor jou En jij moet de versie hebben die ik gelinked heb. Die andere is dus voor de NEC versie. Een Firmware kun je niet backuppen en het upgraden daarvan is dus ten alle tijden eigen risico. Ik heb geen idee hoe dat bij jou speler gaat. Ikzelf heb een NEC ND1300 Brander en die kon ik vanuit windows zo flashen. Ging goed zonder probleem. Je zou op zoek kunnen gaan naar de versie die je nu hebt om dan indien mogelijk terug te flashen maar nogmaals het is op eigen risico. Ik weet dat mensen hun brander met verkeerd flashen om zeep hadden geholpen en dus het apparaat in de prullenbak konden gooien. Suc6
Link naar reactie
[quote:11be1ec7f5="L-Power"] Ik weet dat mensen hun brander met verkeerd flashen om zeep hadden geholpen en dus het apparaat in de prullenbak konden gooien. Suc6[/quote:11be1ec7f5] Precies daarom vroeg ik het even :wink: Ik laat het even zitten tot ik er meer van weet Toch hartelijk bedankt voor je speurwerk en info
Link naar reactie
[quote:c7490ad9b9="mikezwet"][quote:c7490ad9b9="L-Power"] Ik weet dat mensen hun brander met verkeerd flashen om zeep hadden geholpen en dus het apparaat in de prullenbak konden gooien. Suc6[/quote:c7490ad9b9] Precies daarom vroeg ik het even :wink: Ik laat het even zitten tot ik er meer van weet Toch hartelijk bedankt voor je speurwerk en info[/quote:c7490ad9b9] No Problemo :) Off topic, hazerswoude daar scheur ik over een 35 minuten ongeveer doorheen op weg naar huis :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...