Ga naar inhoud

swapfile probleem, of misschien toch niet


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal weken heb ik onderstaande probleem: Zodra ik mijn swapfile handmatig uitzet, heb ik geen probleem met outlook. Ik krijg alleen een melding van het systeem dat windows een tijdelijke swapfile aanmaakt bij het opstarten van outlook. Indien ik zelf instel bij systeem eigenschappen dat ik een swapfile wil (en laat windows het beheren)dan is outlook bijna niet meer op te starten en dan wordt het hele systeem erg traag. ik zie dan bij de taskmanager dat al mijn 512 mb ram wordt gebruikt door het systeem. Uiteindelijk start outlook wel op, maar snel wordt het niet. Ik draai windows xp amd 2000+ 512 mb ram en voorheen had ik nooit problemen. Ik heb tevens al mijn programma's nagelopen of ik misschien wat raars heb geinstalleerd. Iemand misschien een idee wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie
[quote:18d0fab863="Eddy X"]Een vol postvak in ? Verwijder e-mails die je niet meer nodig hebt, of verplaats ze naar een andere map.[/quote:18d0fab863] Is al een keer gebeurd. Ik denk toch dat het aan outlook ligt eigenlijk. alle andere applicaties hebben geen probleem als ik een swapfile instel. Herinstallatie van outlook heb ik reeds al eens gedaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...