Ga naar inhoud

vullen van Lexmark inktcartridge


Aanbevolen berichten

weet iemand of de lexmark cartridge nr 70 ban een lewmark X80 printer te hervullen valt ? Die dingen zijn nieuw gewoonweg niet te betalen nietwaar. Welke inkt zou ik dan mogen gebruiken, en kan ik de printerkop er niet mee beschadigen (heb ik trouwens al eens gehad met het hervullen van een canon reservoir met gewone chinese inkt,...stuk was de dure printkop) Thanks voor de info
Link naar reactie
Dat is dus echt vragen om moeilijkheden door Chinese inkt in je Canon cartridge te doen. Heb je die printkop nog ? Probeer anders die printkop schoon te krijgen door het te leggen in een oplossing van 50 % isopropanol met gedistilleerd water en als je dat hebt: een ultrasoon trilbad en leg het bakje met printkop en isopropanol/wateroplossing hierin en zet hem aan. Kan wonderen doen.... Het probleem met chinese inkt is het feit dat er arabische gom in zit en de roetdeeltjes zeer snel samenklonteren en vervolgens polymeriseren. Vandaar dat Chinese inkt na het drogen watervast is na een tijdje. Isopropanol moet die kunnen oplossen (Aceton gaat ook maar dan lost het plastic op van je printkop....).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...