Ga naar inhoud

nieuwe laptop kopen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen. Hij moet voldoen aan de volgende systeem eisen. - centrino processor , 1,4 of zo - wlan geintregeerd -512 mb intern geheugen -min 30gb -dvd rewriter -32 mb grafische kaart -3x usb 2.0 Ik hoef geen spellen erop te spelen Wat ik heel belangrijk vind is dat hij lang zonder netstroom moet kunnen en dat het beeld ook buiten (bij daglicht-zon) goed te lezen is. Ook de inkijkhoek moet goed zijn. Ik heb ooit ergens gelezen dat een bepaald merk hier speciaal aandacht heeft besteed. Kan alleen dit niet meer terugvinden. ik ben van plan ongeveer 1500 euro uit te geven. mijn huidige gericom 1.2mhz,512,30gb met draadloze adsl verbinding dmv wireles modem-router en insteekkaart gaat naar mijn zoon die naar het VO gaat. Ik heb wel al op verschillende plaatsen rondgekeken, maar kan nog wat tips van jullie gebruiken alvast bedankt John
Link naar reactie
Beste John, hebben jullie ook een dynybite is de buurt ? ik heb daar namelijk voor € 1499,00 een packard bell gekocht,het is een pentium 4 met 3.0 ghz processor,512 geheugen,zowel een cd als een dvd brander, 4 x usb,ethernet card,plus een 15 inch scherm.tevens zit er Windows XP home edition(NL)op.plus nog wat extra software. Ik had tot nu toe altijd een desktop,maar mijn eerste aanwinst voor deze laptop vind ik zo super,het is ruimtebesparend voor op mijn bureau,en tevens handig om gewoon mee te nemen.
Link naar reactie
De topic-starter wil een laptop die lang op de accu mee gaat. Dan kun je veel beter een speciaal ontwikkelde laptop-processor zoals de centrino hebben, dan een grote energie-verstokende lichtelijk aangepaste P IV... Overigens kan ik me heel goed voorstellen dat jij helemaal enthousiast bent over je laptop, en terecht overigens, maar voor de TS is deze minder geschikt. Over Acer heb ik trouwens veelal goede verhalen gehoord
Link naar reactie
[quote:727a15fdc0="Julebuul"]bedankt voor jullie tips, ik denk dat het een acer wordt gr.John[/quote:727a15fdc0] Goeie keus, zou ik ook nemen: ACER TRAVELMATE 663LMI CENT 1.6 40GB 512M 15.0 DVD-RW XP HOME WLAN 56K NL (Mooi 1400x1050dpi schermpje!) Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.6GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT SXGA, 512MB DDR RAM (2x 256MB), 40GB HDD, DVD+/-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan, 4 in 1 card reader http://www.acer.nl/acereuro/wr-resource/1191511495/upload/E0Entity3/2/TM660_nl_310703.pdf
Link naar reactie
[quote:121fd55f0c="jrbr13"]kijk s bij www.sky.nl kan je nog aanpassen ook kan je deze via dixon kopen service is goed en de labtop van een ander merk maar precies dezelfde als sky was als beste getest[/quote:121fd55f0c] Welk type? Bronvermelding? Of werk je toevallig bij Dixons? :lol: In een recente massatest van ZDNet komen de Asus en de Acer er als betaalbare keuze het beste uit: http://www.zdnet.nl/dossier.cfm?id=33917
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...