Ga naar inhoud

Asus A2800-s laptop


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een Asus A2800-s laptop te kopen met o.a. de volgende spec's: - P4 2.8GHz 800MHz FSB met HT - SiS 648FX + 963 chipset (is die goed/snel/stabiel?) - 40GB HD @ 5.400 RPM - ATI MOBILITY™ RADEON™ 9600 PRO External 64MB DDR VRAM - 512MB @ 333MHz (2x256MB) - Wlan-G 54Mbps - DVD/CDRW combodrive Heeft iemand ervaring(en) met deze of een soortgelijk laptop-systeem? Laat het me weten.
Link naar reactie
Die laptop zal heus wel werken, maak je daar maar geen zorgen over, de specs spreken voor zich. De vraag is wat jij wilt gaan met die laptop. Ga je alleen verslagen schrijven voor je opleiding bijvoorbeeld, dan heb je echt geen laptop nodig met deze specs, maar kun je toe met een goedkoper model. Als ik het zo inschat is deze laptop geen super draagbaar model, maar daar staat tegenover dat het wel een heel snel apparaat is, maar wat wil je gaan doen met het apparaat?
Link naar reactie
Hij is in de eerste plaats voor mijn opleiding, maar ook als desktop vervanger. Ik heb mijn desktop al op dit forum verkocht. (zie P4 2.4GHz systeem zonder monitor/toetsenbord/muis). Bij de-laptopper.nl staat ie voor €1839,= incl pixel warranty. Afm. 328 x 270 x 27-42 mm (WxDxH,) 3.3 KG (15.0”LCD, 9.5mmHDD, 8xDVD-ROM, 8 cell Li-Ion battery pack). Qua gewicht en afm. is die nog te doen. Maar ik wil weten hoe die is. :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...