Ga naar inhoud

wat zou ik voor mijn laptop kunnen vragen?


Aanbevolen berichten

wat zou ik voor mijn laptop kunnen vragen? het is een toshiba portege 7220 pentium 3 128 mb werk geheugen 11.2 gb harde schijf met dokingstation diskete dvd station draagtas alle boeken en cd's adapters voor opladen en hij is 2 jaar oud toen die gekocht is was die ongeveer 1700 euro en is bijna niet gebruikt. maar wat zou ik er moeten vraagen??????????
Link naar reactie
[quote:2fed310514="matthijsvdr"]niet zo zeuren!! ik wilde alleen wat advies!! over hoe veel ik hem mischien zo kunnen verkoopen!! :evil:[/quote:2fed310514] Wat de prijzen betreft: Geef duidelijk aan hoeveel je graag voor het product zou willen hebben Controleer eerst hoeveel het product nieuw nog kost op pricewatch - De juiste vraagprijs is afhankelijk van de leeftijd en het gebruik, maar zou niet boven de prijs voor een nieuw product uit moeten komen. Als je vindt dat je hier te weinig voor een product kunt krijgen, bied je product dan aan op bijvoorbeeld Marktplaats of eBay.
Link naar reactie
Op zich een aardig systeempje voor standaard tekstverwerking. Wat dacht je van een euro'tje of 400? Kijk eens naar wat systemen van deze tijd kosten, notebook prijzen zijn flink gedaald het afgelopen jaar. Ook nog een vraagje: Een P2 van 2 jaar oud? Ik geloof niet dat ze toen nog P2's verkochten, maar ik kan me vergissen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...