Ga naar inhoud

printer en firewire


Aanbevolen berichten

Vraag mbt printer... HP 880C via parallel poort.... Als ik de printer aanzet om iets te gaan printen moet ik eerst een vel doorvoeren (handmatig) voor ik verder kan. Hoe komt dit? (Ook dit was niet het geval bij vorige PC, gebruik installatie van XP zelf want van cd-rom klopte de drivers niet). Vraag mbt tot firewire.... Heb firewire (Pyro 1394) laten inbouwen vanuit oude PC naar mijn nieuwe echter hij herkent hem niet als zijnde firewire maar als Texas 1394 netwerkkaart!! Via de digitale videocamera krijg ik dan schokkerig beelden binnen. Als ik installatie ongedaan maak, herstelt XP deze zelf en weer als Texas 1394... Kan dit anders? Mijn dank is erg groot als iemand antwoord op deze vragen heeft..... tbone@tiscali.nl
Link naar reactie
printer Je hebt dus niet de drivers geïnstalleerd van de cd? Moet je wel doen. Dus verwijder je huidige drivers, en installeer de drivers van je cd-rom. Als Windows zegt dat deze zogenaamd niet goed zijn, gewoon op ''doorgaan'' Klikken. firewire Er is niets mis mee dat XP je kaart als netwerkkaart 1394 ziet. Firewire is een andere naam voor IEEE1934, het is dus hetzelfde. Dat het als een netwerkkaart wordt weergegeven is ook correct. Dat de beelden van je videocamera schokkerig overkomen, kan ik niet verklaren, zeg es wat meer over je pc (cpu, geheugen, etc)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...