Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wij hebben ons een nieuwe Intel processor gekocht een 3.0 fsb 800 met HT en wat blijkt op het logo wat op het kastje moet geplakt worden staat allen Intel P4 op zonder HT en bij de leverancier zeggen ze dat dit normaal is??,bij Intel zelf geven ze daar geen support op omdat dit niet de gebrukelijke weg is als consument.Onze vraag wat moeten wij nu ondernemen om alsnog ze een Logosticker P4 HT te verkrijgen.
Link naar reactie
Begrijp ik het nou goed: Je hebt een P4 sticker maar er staan niet 2 van die kleine oranje streepjes (met h en t) op? Dus ipv [img:bc80d6cd4d]http://images.google.com/images?q=tbn:QLV_g29p0SIJ:www.vr-zone.com/reviews/Intel/P43060/p4p_ht_logo.jpg[/img:bc80d6cd4d] heb je [img:bc80d6cd4d]http://images.google.com/images?q=tbn:EQIOSyD0osgJ:www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/cpu/p4_18/p4_logo.jpg[/img:bc80d6cd4d]
Link naar reactie
[quote:3f88472768="@xa"]Ja dat klopt precies wij hebben die zonder HT gekregen voor op het kastje te plakken. ( Informatique )[/quote:3f88472768] wat een vraag zeg. dat is echt erg . een intellogo ZONDER HT er op. ik ben zo terug even de telegraaf bellen en ook maar meteen balkeende. inverband met het landsbelang wat erg zeg. zandzakken voor de deur helm op tv aan . de radio op 10 . wat een ellende . geen HT :roll:
Link naar reactie
[quote:8c86f7575a="plextor"]*gezeik*[/quote:8c86f7575a] Het gaat hier natuurlijk niet alleen om het logo... In dit geval is het logisch dat je je afvraagt of ze niet misschien een verkeerde processor in je kast hebben gestopt... @TS: Een methode om te controleren of je processor HT ondersteunt is om te kijken in taakbeheer (CTRL-ALT-DEL) in het tabblad Prestaties. Als het goed is moet je daar 2 processoren zien staan... Een programma als [url=http://www.aida32.hu/aida32.php]AIDA32[/url] kan je ook informatie verschaffen over je systeem... Succes
Link naar reactie
[quote:1cbab4de1e="Capone"]...[/quote:1cbab4de1e] z'n verhaal komt over alsof het em alleen om dat stickertje gaat. Misschien kan TS daar ff wat duidelijkheid in geven... [size=7:1cbab4de1e]Op een Intel processor kun je toch niet trots zijn?[/size:1cbab4de1e] :wink: :wink: :wink: <<< let op de knipoog!
Link naar reactie
[quote:4e84e7c76e="Ruudfeen"]z'n verhaal komt over alsof het em alleen om dat stickertje gaat. Misschien kan TS daar ff wat duidelijkheid in geven...[/quote:4e84e7c76e] Das waar, maar kijk eens naar het verschil: jij vraagt in je post of je het probleem hebt begrepen, das normaal. Maar waar plextor mee aan komt, das niet normaal...
Link naar reactie
[quote:1634585d8c="Capone"][quote:1634585d8c="Ruudfeen"]z'n verhaal komt over alsof het em alleen om dat stickertje gaat. Misschien kan TS daar ff wat duidelijkheid in geven...[/quote:1634585d8c] Das waar, maar kijk eens naar het verschil: jij vraagt in je post of je het probleem hebt begrepen, das normaal. Maar waar plextor mee aan komt, das niet normaal...[/quote:1634585d8c] Achja, plextor blinkt uit in zulke onzinnige reacties :-? iig er is toch geen PIV 3 Ghz zonder htt? Dus als t alleen om t stickertje gaat, en je wil die perse hebben moet je ff die shop bellen of je print er zelf 1 uit... Frake: trots op zijn AMD Athlon XP sticker
Link naar reactie
Nou breng je me aan het twijfelen maar volgens mij ben jij degene die onzin aan het uitkramen is. Alle Pentium IV's met een FSB van effectief 800 hebben HTT + de 3,06 Ghz (FSB 533) En naar mijn weten is er geen PIV 3 Ghz met een FSB van 533. Dat is wel zeker want 3000/133 is ongv 22,56, deze mp bestaat niet. Dus ik blijf erbij dat alle PIV's 3 Ghz HT-T hebben
Link naar reactie
Achja als je zolang al lid bent van de HCC als wij dan kan die ONZIN wat Plextor schrijft er nog wel bij het is alleen jammer dat zulke mensen er nog zijn ik krijgt moeite met deze jonge als ik zulke opmerkingen lees jammer dat zo maar iedereen op het forum mag komen,ik heb altijd gedacht dat het computertotaal forum alleen voor volwassen mensen was maar dat blijkt niet zo te zijn en zo te zien denken dat meer leden met mij. Graag gedaan alstublieft tegen het probleem met mijn vraag over het logo van intel vind ik dat we beter aandacht kunnen besteden aan het probleem van Plextor want die heeft nu echt deskundige hulp nodig mensen laat hem niet in de steek help hem van die onzin af. Ik zie mijn probleem dan ook maar als opgelost en zoek het verder wel uit,en voor de goede en positieve meedenkers bedankt voor jullie reactie.
Link naar reactie
[quote:a5e3444285="vincenzo"]ik bedoel ook die 3,06 gig :P ik ben niet zo stom als ik lijk :P[/quote:a5e3444285] nou haha misschien toch wel! Want de 3,06 gig heeft ook HTT! Als enige van de 533FSB familie. Maar deze discussie is nogal zinloos, wilde alleen ff rechtzetten dat er idd geen 3 gig p4 is zonder HTT maar dat maakt verder ook niet veel uit :wink:
Link naar reactie
[quote:5fa29d00c8="@xa"]Achja als je zolang al lid bent van de HCC als wij dan kan die ONZIN wat Plextor schrijft er nog wel bij het is alleen jammer dat zulke mensen er nog zijn ik krijgt moeite met deze jonge als ik zulke opmerkingen lees jammer dat zo maar iedereen op het forum mag komen,ik heb altijd gedacht dat het computertotaal forum alleen voor volwassen mensen was maar dat blijkt niet zo te zijn en zo te zien denken dat meer leden met mij. Graag gedaan alstublieft tegen het probleem met mijn vraag over het logo van intel vind ik dat we beter aandacht kunnen besteden aan het probleem van Plextor want die heeft nu echt deskundige hulp nodig mensen laat hem niet in de steek help hem van die onzin af. Ik zie mijn probleem dan ook maar als opgelost en zoek het verder wel uit,en voor de goede en positieve meedenkers bedankt voor jullie reactie.[/quote:5fa29d00c8] als ik dat zo zie heb jij ook deskundige hulp nodig, namelijk voor je nederlands..... Gebruik eens wat leestekens en let op een normale zins-opbouw dat maakt het allemaal wat leesbaarder en begrijpelijker. En dat het forum alleen voor volwassen mensen is dat is een gerucht, het stikt hier van de pubers als je veel van de postings hier eens bekijkt. (Dat laatste is trouwens niet tegen jou maar in het algemeen bedoeld)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...