Ga naar inhoud

Alcatel modem gehackt -> enige hulp gevraagd voor servers


Aanbevolen berichten

ik heb op mijn zwarte modem van kpn (een van de eerste die met MXstream werden meegeleverd) de welbekende alcatel hack gedaan.. alles werkt prima.. maar 1 hoe kan ik (bv via batchfile) een aantal servers aan of uitzetten in de telnet configuratie van de modem? 2 als ik de optie defserver aanzet kan de andere pc het internet niet meer op hoe kan dit..? 3 Hoe moet ik een ftp server opzetten achter de gehackte modem want als ik de poorten 20+21 openzet dan werkt het niet (een fout op het list commando) passive ftp staat aan... ik krijg mijn ftp nu dus alleen aan als defserver aanstaat maar dan doet de andere pc het niet meer... toelichting op 1: ik weet hoe ik server aan moet maken maar omdat zodra je je cache flusht (d.m.v. flush commando) dan ben je al je static nat routes kwijt en dan wil ik dus de mogelijkheid hebben om snel alle servers in te voeren zodat alles weer goed werkt.. dit is een voorbeeld van een regel die je in moetvoeren: [b:0f05c1aa3c]create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.151:80 outside_addr=0.0.0.0:80[/b:0f05c1aa3c] in dit geval is het poort 80 wie kan mij helpen? alvast bedankt... :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...