Ga naar inhoud

Beeldscherm Ilyama ProLight


Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een computer beeldscherm bij Computerland gekocht. Toen bleek er lelijke plekken erop zitten. Ik heb toen geruild. Was geen probleem. Bij de twee beeldscherm speel het zelfde probleem. Bovenop de behuizing zitten lelijke vlekjes die je niet kan verwijderen. Nu willen ze niet ruilen of geld teruggeven. Het irreteerd mij mateloos. Weten jullie wat ik moet doen? De filiaal manager beweerd dat het om schoonheids foutjes gaat en dat wil hij niet vergoeden. Bedankt alvast. Christianne
Link naar reactie
je heb zo wizo acht dagen omruil garantie. en als de filiaal manager zegt dat je er maar mee moet leven. dan is de eerste zaterdag voor mij om de heledag op de toonbank te zitten tot ik ik mijn geld terug heb. en elke klant die binnen komt even op de hoogte brengen van de geweldige service die ze hebben. moet je kijken wat er dan gebeurd :lol: :lol: .
Link naar reactie
Stelletje lullo's daar bij Computerland :evil: Zijn gewoon te lui om de monitor om te ruilen bij de leverancier. Als je geen stampei wilt maken in de winkel (ben ik trouwens wel voorstander van, neem ook al je familie en vrienden mee, maak je er een gezellig gezamenlijk zaterdagje uit van :lol: ) zou je ook direct contact op kunnen nemen met de importeur en de zaak uitleggen om te kijken wat zij er zelf van vinden: iiyama benelux b.v. Breguetlaan 10 b 1438 BC Oude Meer tel: 020 - 4460404 helpdesk tel: 020 - 6532188 fax: 020 - 4460268 http://www.iiyama.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...