Ga naar inhoud

DVD-rom loopt vast als 'k er 'n DVD in doe


Aanbevolen berichten

Halo, Als ik een DVDtje in m'n DVD-romspeler doe, komt het vaak voor dat de DVD-romspeler vast loopt. En dan krijg ik voor een kleine tijd een soort knipperpc. De pc doet het dan even wel (kan ik de muis bewegen en iets aanklikken enz.) en even weer niet (kan ik dus nix). Iets later gaat alles weer goed, alleen met de DVD-romspeler kan ik nix meer, alleen het lichtje knippert de hele tijd. Hierna moet ik dan maar de pc opnieuw opstarten (eerst de DVD eruit natuurlijk) en dan maar hopen dat 'ie het daarna wel doet. En anders weer hetzelfde proces. Dit gebeurt overigens alleen maar als ik DVD's in de speler doe; met gewone CD's geen enkel probleem. En de DVD-romspeler verdwijnt uit de apparaatbeheer (lijkt dus gewoon weg te zijn van de pc) Dit probleem had ik in het begin dat ik deze pc heb niet. Schoonmaken enz. wil ook niet werken. Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen? Alvast bedankt, Jantje
Link naar reactie
[quote:39cba910bb="jantjebeton"]Halo, Als ik een DVDtje in m'n DVD-romspeler doe, komt het vaak voor dat de DVD-romspeler vast loopt. En dan krijg ik voor een kleine tijd een soort knipperpc. De pc doet het dan even wel (kan ik de muis bewegen en iets aanklikken enz.) en even weer niet (kan ik dus nix). Iets later gaat alles weer goed, alleen met de DVD-romspeler kan ik nix meer, alleen het lichtje knippert de hele tijd. Hierna moet ik dan maar de pc opnieuw opstarten (eerst de DVD eruit natuurlijk) en dan maar hopen dat 'ie het daarna wel doet. En anders weer hetzelfde proces. Dit gebeurt overigens alleen maar als ik DVD's in de speler doe; met gewone CD's geen enkel probleem. En de DVD-romspeler verdwijnt uit de apparaatbeheer (lijkt dus gewoon weg te zijn van de pc) Dit probleem had ik in het begin dat ik deze pc heb niet. Schoonmaken enz. wil ook niet werken. Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen? Alvast bedankt, Jantje[/quote:39cba910bb] lijkt me dat je dvd-rom overleden is. probeer is een gewone fabrieks cd erin te doen een legale spel of een programma, Ook al gekeken voor een firmware update?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...